مهندس حسین کامران

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی انتخاب شد

مهندس حسین کامران دیسفانی با رای اکثریت اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به ریاست این سازمان انتخاب شد.

کد خبر: 7554 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵ - ۱۲:۳۱ ب.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مهندس حسین کامران دیسفانی با رای اکثریت اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به ریاست این سازمان انتخاب شد.رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی انتخاب شد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی انتخاب شد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی انتخاب شد

 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی انتخاب شد

پس از انتخابات سراسری هیات مدیره در سال ۱۳۹۴ و با توجه به نامزد نشدن مهندس محمدرضا رئیسی برای دوره و نیز به دلیل پایان زمان ریاست وی، در انتخابات در هیات مدیره جدید مهندس علی سیفی به جای وی به مدت یک سال ریاست سازمان را عهده دار شد.
با پایان یافتن دوره یک ساله و نامزدن نشدن مجدد سیفی، با توجه به انتخابات درونی هیات مدیره، مجید توتونچی برای دوره یک ساله دوم به سمت ریاست سازمان نظام مهندسیخراسان رضوی انتخاب شد که وی نیز هفته پیش به دلایل شخصی استعفا داد.


پس از استعفای توتونچی، طبق قانون انتخاب ریاست سازمان به نخستین نشست هیات مدیره موکول و در این نشست نیز حسین کامران دیسفانی به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی انتخاب شد.
کامران دیسفانی دانش آموخته دانشگاه پلی تکنیک تهران به مدت ۹ سال معاون فنی و اجرائی اداره کلمسکن و شهرسازی خراسان بوده و در ۴ دوره عضو هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان خراسان را داشته است.
سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی ۳۳ هزار عضو مهندس در هفت رشته ساختمانی دارد.

منبع: ایرنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ بهمن ۹۵
1662 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0