بازدید ریاست شورای مرکزی از محل برگزاری اجلاس هیئت عمومی ریاست شورای مرکزی

بازدید ریاست شورای مرکزی از محل برگزاری اجلاس هیئت عمومی

همه امکانات و تدارکات برای برگزاری اجلاسی باشکوه و انتخاباتی باشکوه‌تر آماده است.

کد خبر: 190716003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۵ تیر ۹۸ - ۸:۵۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،همه امکانات و تدارکات برای برگزاری اجلاسی باشکوه و انتخاباتی باشکوه‌تر آماده است.

بازدید ریاست شورای مرکزی از محل برگزاری اجلاس هیئت عمومی

بازدید ریاست شورای مرکزی از محل برگزاری اجلاس هیئت عمومی

ریاست شورای مرکزی از محل برگزاری اجلاس هیئت  عمومی بازدید کرد

 

فرج الله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور عصر ۲ شنبه در بازدید از محل برگزاری بیست و دومین اجلاس هیئت عمومی، بعد از اخذ گزارش هیئت اجرایی اجلاس، بیان کرد: در این بازدید محلهای اسکان و پذیرایی مهمانان و نیز سالنهای برگزاری آیین افتتاحیه اجلاس مورد بازدید قرار گرفت و توضیحات لازم از طرف مسئولان امور دریافت شد که در مجموع روند کار خوب ارزیابی می گردد. رجبی با ابراز امیدواری برای آسایش و راحتی مهمانان افزود: این اجلاس برای ما خیلی مهم و تعیین کننده است و انتظار دارم مدعوین با طمانینه و آمادگی کامل در نشست ها و برنامه ها شرکت کنند.

رجبی با ابراز امیدواری برای آسایش و راحتی مهمانان افزود: این اجلاس برای ما خیلی مهم و تعیین کننده است و انتظار دارم مدعوین با طمانینه و آمادگی کامل در نشست ها و برنامه ها شرکت کنند.

وی اظهار داشت: سخنران اصلی این اجلاس جناب آقای مهندس اسلامی وزیر محترم راه و شهرسازی است و معاونان عمرانی وزارت کشور و مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و جمعی دیگر از مهمانان بلندپایه برای شرکت در این اجلاس دعوت شده اند.

رئیس شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان، با اشاره به این که برگزاری انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی یکی از ابعاد مهم اجلاس هیئت عمومی سال جاری است، گفت: اصلاح ساختاری و انضباط و شفافیت مالی از جمله محورهای مهم مورد نظر ما است که برای بحث و بررسی در مورد آن ها پیش بینیهای لازم صورت گرفته است.

بازدید ریاست شورای مرکزی از محل برگزاری اجلاس هیئت عمومی

وی، در این مصاحبه دستاوردهای شورای مرکزی دوره هفتم را ارزشمند و راهگشا توصیف کرد و افزود: گوشه‌ای از عملکرد شورای مرکزی دوره هفتم در یک مجلد گرداوری و چاپ شده که در آیین افتتاحیه اجلاس توزیع خواهد شد.

به گفته رجبی، کارهای باقی‌مانده زیادی نیز وجود دارد که در شورای مرکزی دوره هشتم پی‌گیری خواهد شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ تیر ۹۸
485 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0