بازدید نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج از نظام مهندسی ساختمان البرز بازدید نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز بازدید کرد

روز شنبه بیست و پنجم آذر ماه نود و شش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز میزبان نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج بود.

کد خبر: 960927003 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ آذر ۹۶ - ۸:۰۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز ،روز شنبه بیست و پنجم آذر ماه نود و شش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز میزبان نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج بود.بازدید نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج از نظام مهندسی ساختمان البرز

بازدید نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج از نظام مهندسی ساختمان البرز

بازدید نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج از نظام مهندسی ساختمان البرز

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج از سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان البرز بازدید کرد

در این دیدار که بمنظور تبادل نظر در مورد مسایل مختلف فنی و عمرانی شهر و بویژه همکاری مشترک در جهت بالا بردن سطح کیفیت ساخت و تسریع در امور سازندگان مسکن و ساختمان بر گزار گردیده بود، منصور وحیدی خواستار همکاری بیش تر این نهاد با ادارات و ارگان های مدیریتی استان شد و گفت : شورای شهر پنجم کرج نگاه ویژه ای بخدمات رسانی مناسب و مطلوب به شهروندان دارد و در این راستا به همکاری همه تشکلهای مردم نهاد و فرهیختگان دل سوز نیازمند است .
وحیدی با اشاره به ضرورت تسریع در امور شهروندان مراجعه کننده به شهرداری و سازمان نظام مهندسی بر استفاده از فن آوری های روز هوشمند و راه اندازی خدمات الکترونیک برای کاهش زمان بررسی پرونده ها اشاره کرد.
وی تصریح کرد : شورای شهر مدافع و پشتیبان طرحهایی است که در راستای امنیت روانی شهروندان ارایه می گردد و ایمن سازی محیط زندگی برای مردم در دستور کار شورا قرار گرفته و در همین راستا ساز و کارهای اثرگذاری برای مقابله با بلایای طبیعی و کاهش تلفات آن مورد استقبال پارلمان شهری قرار میگیرد .
در ادامه این جلسه، کوروش غفاری ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با اشاره به حادثه زلزله اخیر غرب کشور و خساراتهای ناشی از عدم اجرای دقیق مقررات ملی ساختمان بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات بدون چشم پوشی تاکید کرد و این مقررات را ضامن حفظ جان سرمایه شهروندان دانست.

بازدید نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج از نظام مهندسی ساختمان البرز

وی، ضمن تشریح تلاشهای انجام شده برای کاهش مراجعات شهروندان و تسریع در ارایه خدمات مهندسی، همچون دفتر فنی مشترک سازمان و شهرداری کرج و سامانه خدمات غیر حضوری سازمان، کاهش فرآیند زمانی رسیدگی به پرونده ها را مستلزم همکاری تمام دستگاه های مرتبط دانست.
رییس سازمان نظام مهندسی ، با اظهار نگرانی از افزایش روند ساخت و سازهای غیر اصولی و بی رویه ، خاطر نشان کرد : کرج در بین کلان شهرهای کشور بیش ترین نرخ تخلفات ساختمانی را از آن خود کرده و ساخت سازهای بی رویه امنیت اقتصادی و روانی شهروندان را بمخاطره انداخته است.
غفاری، خواستار ورود و دخالت حوزه قضایی استان برای مقابله و جلوگیری از تخلفات ساختمانی شد و یاد آور شد: پیشنهاد میشود با همکاری شهرداری شورای شهر و دادگستری استان طرح پلمپ قضایی ساختمانهای بی شناسنامه و قولنامه ای ساز در شهر کرج اجرا گردد .
در خاتمه این جلسه هم چنین مقرر شد با همکاری شورای شهر سلسله گردهمایی هایی بمنظور آشنایی و آگاهی سازی سازندگان با مقررات ملی ساختمان و خطرات ناشی از اجرای غیراصولی ساختمان ها برگزار گردد .
در ادامه نایب رییس شورای شهر کرج از بخشهای مختلف سازمان بازدید کرد و با وظایف هر بخش آشنا شد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام برق ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آذر ۹۶
1549 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0