بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان از دفاتر نمایندگی شهرستانها رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان از دفاتر نمایندگی شهرستانها

عسکری طی هفته گذشته از دفاتر نمایندگی شهرستانهای دولت آباد- شاهین شهر- فلاورجان- فولادشهر-زرین شهر- نجف آباد- خمینی شهر- بهارستان - مبارکه - شهرضا بازدید به عمل آورد و از نزدیک با مسئولین و اعضای هیات نمایندگی این دفاتر در زمینه های مختلف به گفت و گو پرداخت و احکام مسئولین این شهرستانها به وی اعطا شد.

کد خبر: 970918008 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ آذر ۹۷ - ۱:۳۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان،عسکری طی هفته گذشته از دفاتر نمایندگی شهرستانهای دولت آباد- شاهین شهر- فلاورجان- فولادشهر-زرین شهر- نجف آباد- خمینی شهر- بهارستان – مبارکه – شهرضا بازدید به عمل آورد و از نزدیک با مسئولین و اعضای هیات نمایندگی این دفاتر در زمینه های مختلف به گفت و گو پرداخت و احکام مسئولین این شهرستانها به وی اعطا شد.

بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان از دفاتر نمایندگی شهرستانها

بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان از دفاتر نمایندگی شهرستانها

بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان اصفهان از دفاتر نمایندگی شهرستانها

وی در این بازدید ها ادامه داد: با کمک هیات مدیره و با دقت هرچه بیش تر به بررسی امورات و مشکلات این دفاتر میپردازند تا اعضایی که به سازمان امیدوار هستند نا امید نگردند.

عسگری با اشاره به این که وجود دفاتر نمایندگی نظام مهندسی در مناطق محروم سبب بهبود کیفیت ساخت و ساز میگردد، افزود: میبایست همه تلاشمان را بکار ببندیم تا در تمام مناطق استان با نظارت مهندسان شاهد ساخت ساختمانهای استاندارد و مهندسی باشیم و از اتلاف سرمایه های ملی جلوگیری گردد زیرا یکی از وظایف نظام مهندسی صیانت از سرمایه ملی است. نظام مهندسی باید نظرات فنی و مهندسی خود را در زمینه های مختلف استانی و کشوری اعلام کند و یکی از وظایف ما ارتقای کیفی خدمات مهندسی است.

وی از تمامی مسئولین دفاتر نمایندگی خواستند تا تعاملات خود را با کلیه ادارات توسعه دهند.
رئیس سازمان با اشاره به کم شدن تلفات جانی و مالی در زمین لرزه های اخیر کشور، تصریح کرد: این دست آورد حضور مهندسان در عرصه های ساخت و ساز است و باید تلاش گردد ارایه خدمات مهندسی در تمام استان حتی در دور افتاده ترین مناطق نیز در دسترس مردم قرار گیرد .

وی از راه اندازی سامانه ارجاع کار گاز خبر داد و گفت: به زودی شاهد ارجاع کار به بازرسین گاز از طریق این سامانه خواهیم بود و بسیاری از مشکلات این حوزه حل خواهد شد.
وی از پروژه های در حال ساخت ساختمان اداری برخی از دفاتر بازدید به عمل آورد.
در این مجموعه بازدیدها مسائل ذیل از سوی مسئولین و اعضای هیات نمایندگی دفاتر فوق الذکر عنوان و رئیس سازمان استان، قول به پیگیری و رسیدگی به آنها را داد.

بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان از دفاتر نمایندگی شهرستانها

– رسیدگی به وضعیت پروزه های نیمه تمام
– تاکید بر ضرورت اجرایی شدن مجری ذی صلاح
– نقشه های تایید فنی
– کنترل نقشه های معماری
– بازرسی گاز
– وحدت رویه گاز
– مشکلات تعیین بازرسان گاز
– بررسی قراردادهای نظارت و داوری
– مدت زمان اعتبار پروانه های ساختمانی
– قانون به کارگیری بازنشستگان
– ساماندهی امور گاز و کنترل مضاعف
– تاکید بر ضرورت استحکام بنا ها و کنترل نقشه های معماری
– استفاده از ظرفیتهای تولید کننده های موجود در هر شهرستان
– توجه ویزه به حفاظت از محیط زیست

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته طلائی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ آذر ۹۷
1289 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0