بازدید از اولین نمایشگاه بین المللی بهره وری آب و انرژی مدیر مخابرات منطقه اصفهان

بازدید از اولین نمایشگاه بین المللی بهره وری آب و انرژی

مدیر مخابرات منطقه اصفهان؛ از اولین نمایشگاه بین المللی بهره وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل و نقل بازدید کرد

کد خبر: 971029021 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ دی ۹۷ - ۴:۱۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر مخابرات منطقه اصفهان؛ از اولین نمایشگاه بین المللی بهره وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل و نقل بازدید کرد

بازدید از اولین نمایشگاه بین المللی بهره وری آب و انرژی

بازدید از اولین نمایشگاه بین المللی بهره وری آب و انرژی

بازدید از اولین نمایشگاه  بین المللی بهره وری آب و انرژی

مدیر مخابرات منطقه اصفهان روز گذشته با حضور در اولین نمایشگاه بین المللی بهره وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل و نقل- واقع در محل نمایشگاه‌ های بین‌المللی استان اصفهان -از قسمتهای مختلف این نمایشگاه بازدید نمود.

حیدری زاده در حاشیه این بازدید در محل غرفه مخابرات با عسگری _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و تعدادی از مسئولان این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

طرفین در این جلسه صمیمی بر گسترش روابط بین ۲ مجموعه از جمله همکاری در زمینه ارائه فیبر نوری به منازل (FTTH) در راستای خدمت به همشهریان عزیز تاکید نمودند.
لازم به ذکر است اولین نمایشگاه بین المللی بهره وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل و نقل (با رویکرد حفاظت از محیط زیست) با تلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و با حضور مخابرات منطقه اصفهان طی روزهای بیست و هفتم تا سی ام دی ماه از ساعت پانزده الی بیست و یک در محل نمایشگاه‌ های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می ‌گردد.

بازدید از اولین نمایشگاه بین المللی بهره وری آب و انرژی

گفتنی است این نمایشگاه از مجموعه‌ نمایشگاه‌ های مرتبط با صنعت ساختمان است که توانمندی فعالان حوزه سیستم‌ های بازیافت انرژی، تجهیزات انرژی‌ های نو، تجهیزات و مصالح ساختمانی سازگار با محیط زیست، انواع عایق‌ های رطوبتی، حرارتی و صوتی، درب و پنجره‌های چند جداره، سیستم ‌های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع با راندمان انرژی مثبت، سیستم‌ های کنترل هوشمند ساختمانی در زمینه انرژی و شرکت ‌های خدمات انرژی و بازرسی در زمینه بهره‌وری انرژی را به نمایش خواهد گذاشت.

منبع: تیتر برتر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ دی ۹۷
657 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0