دیدار ریاست و نایب رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیر کل امور بانوان ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران

دیدار ریاست و نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با مدیر کل امور بانوان استان مازندران

در اين ديدار، علي نيا ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران ضمن تبريك انتصاب ايشان و تبريك فرارسيدن سال نو با اشاره به ظرفيتهاي اين سازمان، بیان کرد: اين سازمان داراي سی و پنج هزار عضو متخصص است كه شش هزار نفر از اين اعضا را بانوان مهندس تشكيل ميدهند.

کد خبر: 961225003 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ اسفند ۹۶ - ۱۱:۲۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، در اين ديدار، علي نيا ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران ضمن تبريك انتصاب ايشان و تبريك فرارسيدن سال نو با اشاره به ظرفيتهاي اين سازمان، بیان کرد: اين سازمان داراي سی و پنج هزار عضو متخصص است كه شش هزار نفر از اين اعضا را بانوان مهندس تشكيل ميدهند.

دیدار ریاست و نایب رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیر کل امور بانوان

دیدار ریاست و نایب رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیر کل امور بانوان

دیدار ریاست و نایب رئیس سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان مازندران با مدیر کل امور بانوان استان مازندران

دیدار ریاست و نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با مدیر کل امور بانوان استان روز ۵ شنبه بیست و چهارم اسفندماه صورت گرفت. علی نیا با اشاره به تعهد و مسئوليت پذيري بانوان، گفت: امروز خانمها با توجه به نقش اثرگذاري كه در حوزه هاي مختلف اجتماعي، سياسي و فرهنگي دارند اما هنوز به جایگاه و حقوق اجتماعی که باید برسند نرسیدند .
وی گفت: استان مازندران از استانهاي افتخار آفرين در كشور است. نه تنها در زمينه هاي علمي، فني و مهندسي جزو شاخصترين استانها است بلكه از حيث فرهنگ ايثار و شهادت نيز از استانهاي شاخص كشور است . سردار طوسي از شهداي بزرگ استان و كشور است و اميدوار هستيم با حضور شما كه از نسل سرداران هستيد شاهد تحول در حوزه بانوان باشيم.
در ادامه اين ديدار سودابه مهري نايب رئيس اول سازمان با عنوان اين كه مازندران جزو استانهایی است که خانمهای متخصص و تحصیل کرده زیادي دارد بیان داشت: با اين وجود فضای مدیریتی در حوزه بانوان نه تنها در استان بلکه در کشور مورد غفلت مانده است .

دیدار ریاست و نایب رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیر کل امور بانوان

رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان مازندران با اشاره به آمادگي سازمان جهت مشاركت در برنامه هاي توسعه استان ادامه داد: با توجه به ظرفیتي كه در سازمان در حوزه بانوان وجود دارد این آمادگی وجود دارد که یاری رسان دستگاههای دولتی باشیم و در راستای اهدافی کلان استان گام های موثری بردایم.
سميه قاسمي طوسی، مدیر کل امور بانوان استان نيز در اين ديدار به آسیبهای اجتماعی در حوزه زنان و کودکان اشاره کرد و خواستار ایجاد فضایی جهت به کار گیری از ظرفیتهای مجموعه سازمان نظام مهندسی در راستاي رفع چالشهاي اجتماعي و فرهنگي شد.
در خاتمه مقرر گردید از ظرفيتهاي اين سازمان در قالب طرح پژوهشي و عقد قرارداد، اقدامات مشترك صورت گيرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ اسفند ۹۶
885 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0