دیدار نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با طوماری دیدار نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با طومار

دیدار نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با طوماری ریاست سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی

در این دیدار که با هدف حل مسائل و مشکلات جاری اعضاء و مراجعین انجام گرفت، وحدتی نماینده مجلس ضمن به اشاره به مشکلات شهروندان بستان آباد در انجام امور عمرانی، بیان کرد: انتظار مردم و همشهریان بنده ایجاد بسترهای لازم در جهت انجام سریع تر و سهلتر خدمات مهندسی در این شهرستان میباشد.

کد خبر: 961227014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ اسفند ۹۶ - ۹:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی،در این دیدار که با هدف حل مسائل و مشکلات جاری اعضاء و مراجعین انجام گرفت، وحدتی نماینده مجلس ضمن به اشاره به مشکلات شهروندان بستان آباد در انجام امور عمرانی، بیان کرد: انتظار مردم و همشهریان بنده ایجاد بسترهای لازم در جهت انجام سریع تر و سهلتر خدمات مهندسی در این شهرستان میباشد.

دیدار نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با طوماری

دیدار نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با طوماری

دیدار نماینده مردم بستان آباد در  مجلس شورای اسلامی با طوماری ریاست سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی

وحدتی نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با طوماری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دیدار و گفت و گو کردند.
در این نشست، که در محل دفتر ریاست سازمان و جهت ایجاد هماهنگی و حل مشکلات شهروندان بستان آباد در انجام امورات مهندسین عضو سازمان در شهرستان بستان آباد انجام گرفت.
ریاست سازمان ضمن تبریک سال جدید ادامه داد: هدف سازمان همواره ایجاد بسترهای مناسب برای خدمت رسانی هرچه بهتر و بیش تر به مراجعین و اعضای محترم بوده و هست و امیدوار هستیم تمامی مسئولان و همکاران محترم در همه بخشها ما را در انجام هرچه بهتر این ماموریت سازمانی یاری کنند.
طوماری خاطر نشان کرد: انتظار جامعه ی مهندسی از مسئولان محترم استان و کشور همواره این بوده و هست که بسترهای لازم جهت افزایش اشتغال و افزایش سطح زندگی اعضا با تلاش و کوشش نمایندگان محترم و سایر مسئولان استانی محیا شود.

دیدار نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با طوماری

وی یاد آور شد: امیدوار هستیم بتوانیم در سال جدید با دایر کردن شعبه نظام مهندسی شهرستان بستان آباد، حل مشکل مهندسین عزیز را عملیاتی کنیم.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اسفند ۹۶
937 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0