دیدار نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با رییس و اعضا هیأت مدیره سازمان حسین نیازآذری بیان کرد

دیدار نماینده بابل و عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی با رییس و اعضا هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی مازندران

حسین نیازآذری بیان کرد: راه حل جلوگیری از فساد در شهرداریها، ایجاد دولت الکترونیک است./ فرشیدرضا حقیقی عنوان داشت: طراحی و نظارت سیل زدگان تا صد و بیست مترمربع بصورت رایگان خواهد بود.

کد خبر: 980130004 تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ فروردین ۹۸ - ۱۰:۳۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حسین نیازآذری بیان کرد: راه حل جلوگیری از فساد در شهرداریها، ایجاد دولت الکترونیک است./ فرشیدرضا حقیقی عنوان داشت: طراحی و نظارت سیل زدگان تا صد و بیست مترمربع بصورت رایگان خواهد بود.

دیدار نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با رییس و اعضا هیأت مدیره سازمان

دیدار نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با رییس و اعضا هیأت مدیره سازمان

نماینده بابل و عضو کمیسیون عمران  در مجلس شورای اسلامی با رییس و اعضا هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی مازندران دیدار کرد

در دیدار حسین نیازآذری نماینده مردم شریف بابل در مجلس با فرشیدرضا حقیقی رئیس سازمان و اعضا هیأت مدیره که در محل سازمان نظام مهندسی انجام گردید، مهمترین موضوعات و دغدغه های جامعه مهندسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این دیدار صمیمی، ابتدا حسین نیازآذری، ضمن بیان نکاتی در مورد اهمیت همکاری و هماهنگی نمایندگان مردم با جامعه مهندسی بر پیگیر بودن نمایندگان در زمینه مباحث نظام مهندسی و سعی برای کاهش فساد در برخی سازمانهای خدماتی از جمله شهرداریها تاکید کرد.
نماینده بابل و عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس، راه حل موثر جلوگیری از فساد را شفافیت بیش‌تر و ایجاد بسترهای لازم برای راه اندازی دولت الکترونیک اعلام کرد.
نیازآذری بر آمادگی مجلس شورای اسلامی جهت ورود به موضوعات و دغدغه های جامعه مهندسی و اصلاح قوانین، ابراز امیدواری کرد.
در ادامه فرشیدرضا حقیقی، رئیس سازمان نظام مهندسی استان، ضمن بااهمیت دانستن جایگاه مجلس در پی‌گیری امور مهندسین به بیان نکاتی خول متناسب نبودن مسئولیت مهندسین و خدمات ارائه شونده از طرف آنها با حق و حقوقهای دریافتی شان پرداخت. وی ادامه داد: هزینه احداث ۲ برابر شده، ولی هزینه های نظام مهندسی در ۲ سال گذشته، هر سالی ده درصد افزایش داشته است.
حقیقی تصریح کرد: رییس جمهور اخیرا انتقاداتی نسبت به مجموعه نظام مهندسی داشتند در حالیکه در موضوع سیل، تخریب منازل به علت صدور مجوزها توسط شهرداریها در بسترِ ناامن، بوده است.

دیدار نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با رییس و اعضا هیأت مدیره سازمان

وی، در ادامه به تصمیم هیئت رییسه سازمان نظام مهندسی در زمینه رایگان بودن ارائه خدمات طراحی و نظارت تا متراژ صد و بیست مترمربع اشاره کرد و همراهی سایر دستگاهها از جمله شهرداریها برای ارتباط موثر با نظام مهندسی را خواستار شد.
رئیس سازمان خاطرنشان کرد: متاسفانه اقبالی از طرف خود شهرداریها برای ارتباط با نظام مهندسی دیده نمیشود و فرار از نظام مهندسی مثل فرار مالیاتی در شهرداریها وجود دارد!
وی در ادامه ضمن برشمردن برخی از شرایط استان مازندران نسبت به سایر استانها، گفت: ویژگیهای تصمیمگیری در مازندران بگونه ای است که وقتی به مباحث بودجه ای میرسیم، جمعیت این استان را سن میلیون نفر برآورد میکنند ولی در خدمات دهی، به بیست میلیون نفر خدمات داده میشود.
حقیقی در پایان اظهارات خود به اهمیت قانون مداری در ساختار سازمانی اشاره کرد به طولانی نشدن کارها در صورت رعایت قوانین و ضوابط توسط مخاطبان تاکید نمود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ فروردین ۹۸
540 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0