دیدار رییس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با کارمندان سازمان دیدار رییس جدید سازمان

دیدار رییس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با کارمندان سازمان

اولین نشست گلستانی _ رییس سازمان استان، با کارمندان روز دوشنبه مورخ بیست و یکم آبان ماه نود و هفت در محل سازمان تشکیل شد. در این نشست که قزوینی (خزانه دار) و غیاثی (دبیر هیات مدیره) نیز حاضر بودند، در آغاز نشست گلستانی ضمن خیرمقدم به کارمندان سازمان، بر تکریم ارباب رجوع و احترام به مهندسان عضو سازمان تاکید کرد و از تمامی کارمندان خواست که به این موضوع توجه خاصی داشته باشند تا بتوانند در ایجاد رضایتمندی و ارتقا اهداف سازمان ایفای نقش کنند.

کد خبر: 970823017 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ آبان ۹۷ - ۷:۳۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمان،اولین نشست گلستانی _ رییس سازمان استان، با کارمندان روز دوشنبه مورخ بیست و یکم آبان ماه نود و هفت در محل سازمان تشکیل شد. در این نشست که قزوینی (خزانه دار) و غیاثی (دبیر هیات مدیره) نیز حاضر بودند، در آغاز نشست گلستانی ضمن خیرمقدم به کارمندان سازمان، بر تکریم ارباب رجوع و احترام به مهندسان عضو سازمان تاکید کرد و از تمامی کارمندان خواست که به این موضوع توجه خاصی داشته باشند تا بتوانند در ایجاد رضایتمندی و ارتقا اهداف سازمان ایفای نقش کنند.

دیدار رییس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با کارمندان سازمان

دیدار رییس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با کارمندان سازمان

رییس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان با کارمندان سازمان دیدار کرد

سپس غیاثی _ دبیر هیات مدیره ابراز امیدواری کرد که هیات مدیره جدید در کنار کارمندان بتوانند سازمان را درخور مهندسین عضو سوق دهند.
در خاتمه، قزوینی _ خزانه دار سازمان اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی یک مجموعه غیر انتفاعی که، خانه دوم مهندسین عضو محسوب می شود است، پس بایستی کلیه کارمندان تکریم ویژه ای نسبت به اعضای سازمان داشته باشند و از تمامی همکاران خواستند که در این مورد با سعه صدر برخورد نمایند و برای هیات مدیره جدید آرزوی موفقیت کرد.

دیدار رییس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با کارمندان سازمان

سپس ودیعتی و خانم ایرانمنش به نمایندگی از طرف همکاران سازمان پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در این مورد اعلام کرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي تاسیسات برقی-نظارت ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ آبان ۹۷
1680 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0