دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری

در دیدار یحیی نصیرا - ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با علیرضا جزءقاسمی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بر ضرورت همکاری بیش تر تاکید گردید.

کد خبر: 971118008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ بهمن ۹۷ - ۳:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان، در دیدار یحیی نصیرا – ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با علیرضا جزءقاسمی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بر ضرورت همکاری بیش تر تاکید گردید.

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان زنجان با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری

در دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری بیان گردید: همکاری بر استاندارد کردن تاسیسات آب در ساختمان‌ها

در این دیدار موضوعاتی همچون تداوم و توسعه اجرای تفاهم نامه فی ما بین در مورد نظارت بر انشعابات آب و فاظلاب ساختمان‌ها، نصب مخازن در ورودی ساختمانهای بلند مرتبه جهت تامین فشار طبقات فوقانی، ساخت و سازهای غیرمجاز، ایمنی و استاندارد نمودن تاسیسات آب در ساختمانها و مواردی دیگر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ریاست یازمان استان، در این دیدار با اشاره به ضرورت اجرای مبحث نوزده مقررات ملی مبنی بر مصرف بهینه انرژی، گفت: با توجه به کمبود منابع آبی کشور و تخریب و کاهش منابع زیرزمینی باید راهکارهای مناسبی در جهت استفاده مناسب از آب، گرداوری و با همکاری دو مجموعه اجرایی گردد.
یحیی نصیرا ادامه داد: سازمان و ظرفیتهای فنی آن میتواند کمک بزرگی به خدمات رسانی مناسب و با کیفیت مجموعه آب و فاضلاب شهری باشد.
در این جلسه، جزء قاسمی – مدیرعامل آبفای استان نیز دررابطه با چگونگی همکاری بین دو سازمان بیان کرد: چالشهایی در سطح فعالیتهای نظارتی مشترک وجود دارد که میتوان برای حل آن ها برنامه ریزی کرد.
وی یاد آور شد: یک قسمت از وظایف ما فرهنگ سازی بخصوص در حوزه مصرف و آپارتمان نشینی است که باید با مشارکت نهادهایی مانند نظام مهندسی ساختمان صورت گیرد.
جزء قاسمی، آمادگی شرکت آب و فاضلاب شهری استان را برای توسعه تفاهم نامه بین دو سازمان اعلام نمود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ بهمن ۹۷
650 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0