دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت غلامی - ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز

در این دیدار دو طرف در مورد ارایه خدمات مهندسی به شهرکهای صنعتی به تبادل نظر پرداختند.

کد خبر: 971213011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ اسفند ۹۷ - ۴:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان  البرز،در این دیدار دو طرف در مورد ارایه خدمات مهندسی به شهرکهای صنعتی به تبادل نظر پرداختند.

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز دیدار کردند.

روز ۱ شنبه دوازدهم اسفند ماه نود و هفت، غلامی – ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز به دیدار شاهمرادی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز رفت.
در این دیدار که ذوقی و غفاری از اعضای هیات مدیره سازمان و شفق – مشاور رییس سازمان و گلچین – مدیر عضویت و پروانه اشتغال سازمان، غلامی – رییس سازمان را همراهی میکردند.
در آغاز، شفق ضمن با اشاره به تحولات صورت گرفته در دوره چهارم هیات مدیره سازمان و اهداف و برنامه های سازمان، تعامل سازنده با مجموعه های تحت نظر اداره صمت استان البرز را یکی از اهداف سازمان توصیف نمود.
در ادامه فرهاد غلامی – رییس سازمان، ضمن ارایه پیشینه ای از تفاهم نامه گذشته سازمان و وزارت صمت و شهرکهای صنعتی، که بصورت سراسری انجام گرفته بود، کاهش ارتباط ساخت و ساز صنعتی استان با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و ورود ناظران استان‌های دیگر در این حوزه را فاقد وجاهت قانونی و سبب کاهش کیفیت ساخت عنوان و بر تجدید تفاهم مشترک تاکید کرد.
شاهمرادی نیز ضمن خیر مقدم به رییس سازمان و هیات همراه وی، با تاکید بر اهمیت زمان در پروژه های صنعتی و با اشاره به گزارشات رسیده در مورد طولانی شدن پروسه صدور مجوزها در سازمان این موضوع را یکی از عوامل کاهش ارتباطات ذکر کرد.
مدیر کل صمت استان البرز، عدم کنترل بر ساخت و سازهای صنعتی را آسیب زا و حتی خارج از توجیه اقتصادی عنوان کرد و بر احداث ابنیه صنعتی تحت نظر مهندسان مجرب تاکید کرد.

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت

رئیس سازمان استاندارد نیز در ادامه ضمن تقدیر از دغدغه مندی مدیرکل صمت استان البرز، درخواست نمود تا بمنظور انعقاد تفاهم نامه جدید براساس مقررات و شرایط جدید، نشست های کارشناسی میان کارشناسان دو مجموعه برگزار گردید.
شاهمرادی، نیز ضمن استقبال از این پیشنهاد، ابراز آمادگی کرد این نشست ها در ابتدا میان مدیران و کارشناسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و مدیران شرکت شهرکهای صنعتی استان برگزار گردد و سپس برای عقد تفاهم نامه جلسه ای ۳ جانبه برگزار گردد.

وی بر لزوم ارایه جدول زمانبندی ارایه خدمات و بندهای مربوط به نحوه ارایه خدمات از سوی مهندسان عضو سازمان، مطابق مقررات و شرایط ویژه مناطق صنعتی در تفاهم نامه تاکید کرد.

مهندس کوروش غفاری از اعضای هیات مدیره و ریاست سابق سازمان نیز از آمادگی سازمان برای برگزاری دوره های ویژه ساختمان های صنعتی و الزام مهندسان علاقمند به فعالیت در حوزه ساخت و ساز صنعتی، به گذراندن این دوره ها خبر داد که مورد استقبال مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز قرار گرفت

 

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی-طراحی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اسفند ۹۷
480 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0