بازديد مهندسین عضو سازمان از پروژه تجاري اقامتي اميد ده بازديد مهندسین عضو سازمان از پروژه تجاري اقامتي اميد ده

بازديد صد و شصت نفر از مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی از پروژه تجاري اقامتي اميد ده

صد و شصت نفر از مهندسین عضو سازمان از پروژه در ساخت احداث اميد ده در روزهاي 5 شنبه مورخ چهارم و یازدهم آبان ماه امسال بازديد كردند.

کد خبر: 960817008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ آبان ۹۶ - ۸:۱۴ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، صد و شصت نفر از مهندسین عضو سازمان از پروژه در ساخت احداث اميد ده در روزهاي ۵ شنبه مورخ چهارم و یازدهم آبان ماه امسال بازديد كردند.بازديد مهندسین عضو سازمان از پروژه تجاري اقامتي اميد ده

بازديد مهندسین عضو سازمان از پروژه تجاري اقامتي اميد ده

بازديد مهندسین عضو سازمان از پروژه تجاري اقامتي اميد ده

بازديد صد و شصت نفر از مهندسین عضو سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی از پروژه تجاري اقامتي اميد ده

اين بازديدها كه توسط كميسيون بازديدهاي علمي سازمان انجام گرفت، به علت استقبال زياد مهندسین در دو نوبت و در رشته هاي مختلف فني برنامه ريزي گردید.
بر اساس توضيحات مدير فني پروژه اميد ده، اين پروژه در زميني به مساحت بیست هزار و بیست و هشت (۲۰۰۲۸) در بیست و دو طبقه با كاربري تجاري و اقامتي در خيابان تهران واقع گردیده است و با توجه به شرايط خاص منطقه و بالا بودن سطح آب هاي زيرزميني در زمان گود برداري پس از اجراي نيلينگ و انكرينگ بمنظور جلوگيري از نفوذ آب هاي زيرزميني تمهيدات خاصي همچون اجراي لايه ژئوتكستايل و لايه ژئوممبران حول سازه، زير ساختمان وكف فونداسيون اجرا شده است.
به گفته شیردل، براي زه كشي و عايق بندي پي هشتصد عدد ميكروپايل با ارتفاع پانزده متر كوبيده شده و دور هر لوله با چند لايه عايق ژئو ممبران پوشيده شده و با جوش اكستروژن كاملا ايزوله گردیده است. جهت اطمينان بيش تر از هرگونه نفوذ و دفع آب در آينده، سه عدد پمپ در منهولهايي به صورت دائم قرار داده شده است.
وی ادامه داد: سازه اين پروژه اسكلت فلزي با قاب خمشي ويژه و اتصالات RBS است، پيچها از نوع ۱۰٫۹ و بر اساس رده بندي DIN931 قابل كاربرد در اتصالات اتكايي و يا با رزوه مقطعي جهت اتصالات اصطكاكي ميباشد و وزن تقريبي اسكلت دو هزار و هفتصد تن ميباشد. همه ستونها و تيرهاي اصلي بعد از رنگ آميزي با دولايه رنگ زينك كرومات با پوشش ضد حريق به ضخامت یک تا ۵/۱ سانتي متر پوشيده شده است.

بازديد مهندسین عضو سازمان از پروژه تجاري اقامتي اميد ده


شیر دل هم چنين افزود: از ويژگيهاي خاص اين پروژه طراحي ستون جناغي جهت ستون هاي پيراموني است كه به علت طرح معماري و عقب نشيني طبقات بالايي و حذف ستون هاي پيراموني در ارتفاع، انجام شده است.
طبق اظهار نماينده شركت مشاور پروژه، نماي ساختمان پوششSKK پيش بيني شده، كه ايمني و سرعت اجراي بيش تر و عدم ايجاد ترك و صرفه اقتصادي علت انتخاب اين نوع پوشش است كه با رنگ هاي متنوع به صورت پاششي و يا غلطكي اجرا ميشود.
مهندس طلوع هم چنين گفت: كه بر اساس برنامه زمان بندي اين پروژه نيمه اول سال نود و هشت به بهره برداري خواهد رسيد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی برق ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ آبان ۹۶
906 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0