دیدار رئیس و اعضای هیات رئیسه شورای مرکزی با مازیار حسینی دیدار با مازیار حسینی

دیدار رئیس و اعضای هیات رئیسه شورای مرکزی با مازیار حسینی _ معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی

فرج اله رجبی به اتفاق اعضای هیات رئیسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با مازیار حسینی _ معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی دیدار و انتصاب وی را به این سمت تبریک گفت. در این دیدار طرفین بر ضرورت تعامل و همکاری برنامه محور سازمان نظام مهندسی ساختمان و وزارت راه و شهرسازی با هدف اصلاحات ساختاری و خدماتی سازمان در قالب اصلاح نظامات اداری، ارتقای کیفیت خدمات مهندسی، شفافیت مالی و نظارت بر عملکرد سازمان ها تاکید کردند.

کد خبر: 971102011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ بهمن ۹۷ - ۴:۱۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،فرج اله رجبی به اتفاق اعضای هیات رئیسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با مازیار حسینی _ معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی دیدار و انتصاب وی را به این سمت تبریک گفت. در این دیدار طرفین بر ضرورت تعامل و همکاری برنامه محور سازمان نظام مهندسی ساختمان و وزارت راه و شهرسازی با هدف اصلاحات ساختاری و خدماتی سازمان در قالب اصلاح نظامات اداری، ارتقای کیفیت خدمات مهندسی، شفافیت مالی و نظارت بر عملکرد سازمان ها تاکید کردند.

دیدار رئیس و اعضای هیات رئیسه شورای مرکزی با مازیار حسینی

دیدار رئیس و اعضای هیات رئیسه شورای مرکزی با مازیار حسینی

رئیس و اعضای هیات رئیسه شورای  مرکزی با مازیار حسینی _ معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی دیدار کردند

در این نشست، بعد از بحث و تبادل نظر در مواردی چون کیفیت ساخت و ساز، اشتغال مهندسان و صنوف مرتبط با ساخت و ساز، ظرفیتهای سازمانهای نظام مهندسی استانها و مشکلات آن ها، مقرر گردید با رعایت اولویت بندی و در یک بازه زمانی مشخص مسائل و موضوعات ضروری سازمان، با همکاری مشترک شورای مرکزی و وزارت راه و شهرسازی مورد بررسی و نتیجه گیری قرار گیرند.

دیدار رئیس و اعضای هیات رئیسه شورای مرکزی با مازیار حسینی

بررسی و رفع مشکل سازمان استان ها در مورد ارجاع کار، تعارض منافع، منابع درآمدی سازمان ها، مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی و شناسنامه فنی و ملکی از دیگر محورهای عنوان شده در این دیدار بود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ بهمن ۹۷
567 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0