بازدید کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی استان کهگیلویه و بویر احمد بازدید کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی استان

بازدید کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی استان کهگیلویه و بویر احمد از کارخانجات تولیدی صنعت ساختمان در شیراز

کارگروه مصالح ساختمانی استان از شهرک صنعتی شیراز در زمینه تولید مصالح ساختمانی استاندارد همراه با دستگاههای ذی ربط از جمله اداره کل راه و شهرسازی، نوسازی مدارس، شهرداری، بنیاد مسکن، مدیریت برنامه و بودجه، انجمن صنفی پیمانکاران و .... بازدید نمودند.

کد خبر: 971019011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ دی ۹۷ - ۵:۴۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،کارگروه مصالح ساختمانی استان از شهرک صنعتی شیراز در زمینه تولید مصالح ساختمانی استاندارد همراه با دستگاههای ذی ربط از جمله اداره کل راه و شهرسازی، نوسازی مدارس، شهرداری، بنیاد مسکن، مدیریت برنامه و بودجه، انجمن صنفی پیمانکاران و …. بازدید نمودند.

بازدید کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی استان کهگیلویه و بویر احمد

بازدید کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی استان کهگیلویه و بویر احمد

کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی استان کهگیلویه و بویر احمد از کارخانجات تولیدی صنعت ساختمان در شیراز بازدید کردند

ابراهیم مهرجو _ عضو هیات مدیره به نمایندگی از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و اعضا کمیته مصالح نیز در این بازدید حاضر بودند.
وی در حاشیه این بازدید بیان داشت: در راستای افزایش سطح علمی و آشنایی اعضا با مصالح ساختمانی استاندارد این بازدید ترتیب داده شده است.
وی ادامه داد: رونق بخش مسکن نیاز به نوآوری در صنعت ساختمان دارد و آشنایی مهندسین با مصالح ساختمانی استاندارد، ارتقا سطح علمی مهندسین یکی از مهم ترین اهداف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد است و در این راستا با همکاری دستگاههای ذی ربط در استان بازدیدهایی بصورت دوره ای ترتیب داده خواهد شد و باید توجه داشت که مسکن موتور توسعه اقتصادی کشور است و برای خروج اقتصاد کشور از رکود باید به بخش ساختمان توجه ویژه ای صورت پذیرد.

بازدید کمیته کنترل کیفیت مصالح ساختمانی استان کهگیلویه و بویر احمد

خزانه دار سازمان با اشاره به نقش مهم مصالح استاندارد در بهبود ساخت و ساز خاطر نشان ساخت: متاسفانه اگر مشکل یا حادثه ای در طی ساخت و ساز و پس از آن بوجود بیاید، معمولاً مهندس ناظر مقصر شناخته شده ولی مصالح غیراستاندارد نادیده انگاشته میشود و باید تمامی مهندسین با روند تولید مصالح استاندارد و با کیفیت آگاهی داشته باشند تا در هنگام انجام کار نسبت به اصالت مصالح ساختمان مطمئن شده تا دچار مشکل نگردند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویر احمد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ دی ۹۷
615 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0