بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات استان یزد نمایشگاه فناوری اطلاعات

بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات استان یزد

ریاست و تنی چند از مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، در بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات یزد، با فعالان حوزه خدمات فنی مهندسی در مورد شیوه های نوین آموزشی و فرهنگ‌سازی در جامعه رایزنی نمودند.

کد خبر: 971017004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ دی ۹۷ - ۷:۲۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نطام مهندسی کشور،ریاست و تنی چند از مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، در بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات یزد، با فعالان حوزه خدمات فنی مهندسی در مورد شیوه های نوین آموزشی و فرهنگ‌سازی در جامعه رایزنی نمودند.

بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات استان یزد

بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات استان یزد

بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات استان یزد

دیدار با جمعی از کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات از منطقه ویژه علم و فناوری و تعدادی از ارگان های دولتی و تبادل نظر در مورد مواردی چون نظارت سازمان در بخش لوله کشی آب ساختمان ها، راه کارهای شناسایی ساختمان ها از طریق کد GNAF و همکاری سازمان در این مورد، بازدید از سامانه های شرکت توزیع نیروی برق، رایزنی با مرکز فاوای شهرداری یزد و تاکید بر ضرورت ایجاد کارگروه فناوری اطلاعات بین سازمان و شهرداری در جهت ارتباط بیش تر بین سازمان و شهرداری از جمله برنامه های انجام یافته در این بازدید بود.
دیدار با استارت آپهای فعال در استان، رایزنی با فعالین حوزه آموزش و شرکتهای ارائه دهنده خدمات فنی مهندسی در جهت ارائه خدمات آموزشی و رفاهی به مهندسین عضو و نقش پر رنگتر سازمان در فرهنگ سازی در سطح جامعه از دیگر مسائل عنوان شده در این بازدید بود.

بازدید از نمایشگاه فناوری اطلاعات استان یزد

سیزدهین نمایشگاه کامیتکس استان با حضور چهل و شش استارت آپ، بیست و یک ارگان دولتی و بیست و پنج شرکت خصوصی در محل نمایشگاههای دائمی استان برگزار گردید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ دی ۹۷
866 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0