دیدار عضو شورای اسلامی شهر و معاونان شهردار کرج با اعضای هیات مدیره سازمان دیدار عضو شورای اسلامی شهر و معاونان شهردار کرج

دیدار عضو شورای اسلامی شهر و معاونان شهردار کرج با اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

روز شنبه هفدهم بهمن ماه نود و هفت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز میزبان ریاست کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج و معاونان شهرسازی و معماری و مالی و اقتصادی شهرداری کرج بود.

کد خبر: 971115017 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷ - ۷:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین – نیوز مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز،روز شنبه هفدهم بهمن ماه نود و هفت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز میزبان ریاست کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج و معاونان شهرسازی و معماری و مالی و اقتصادی شهرداری کرج بود.

دیدار عضو شورای اسلامی شهر و معاونان شهردار کرج با اعضای هیات مدیره سازمان

دیدار عضو شورای اسلامی شهر و معاونان شهردار کرج با اعضای هیات مدیره سازمان

عضو شورای اسلامی شهر و معاونان  شهردار کرج با اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز دیدار کرد.

این دیدار در ادامه جلسات کارشناسان سازمان و شهرداری کرج بمنظور یافتن راهکارهای تسریع و ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان و کوتاه کردن پروسه زمانی صدور پروانه ساختمانی در کرج صورت گرفت.
در آغاز این جلسه و بعد از خیر مقدم ریاست سازمان به میهمانان، احمدی پرگو معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده با سازمان و تاکید تفاهم نامه بر کسب رضایت شهروندان، خواستار سرعت یافتن نشست های کارشناسی و حصول نتیجه اجرایی در اسرع وقت گردید.
حاجی قاسمی، عضور شورای اسلامی شهر کرج نیز در سخنانی با تاکید بر اهمیت تعامل، واقعی شدن بهره گیری از مجریان ذی صلاح ساختمانی را هدف مشترک مدیریت شهری و سازمان عنوان کرد.
علی‌رضا صنوبر، نایب رییس اول سازمان با تاکید بر این که سازمان آمادگی کامل دارد در صورت رفع موانع از طرف شهرداری با استناد به نقشه های معماری و اخذ تعهد از شرکت آزمایشگاه و مجری ذی صلاح طرف قرارداد با مالک، نسبت به ارسال پرونده به شهرداری جهت صدور پروانه ساختمانی اقدام کند.
رییس سازمان استان، نیز با اشاره به این که موضوع صدور شناسنامه فنی و ملکی در گرو واقعی شدن خدمات مجریان ذی صلاح و تعیین تکلیف نقشه های مصوب است، گفت: در صورت رفع برخی موانع، سازمان با احساس تعهد به تفاهم نامه مشترک و حقوق سازندگان ساختمان، کلیه تلاش خود را بمنظور کوتاه شدن مراحل صدور پروانه ساختمانی بکار خواهد گرفت کما این که در حال حاضر زیر ساختهای لازم در این مورد آماده سازی شده است.

دیدار عضو شورای اسلامی شهر و معاونان شهردار کرج با اعضای هیات مدیره سازمان

در ادامه با تاکید معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج مبنی بر آمادگی شهرداری برای جلوگیری از صدور پروانه ساختمانی بدون داشتن مجری واقعی، موضوع اجرایی کردن مجریان ذی صلاح مورد توافق هیات مدیره سازمان و نمایندگان مدیریت شهری کرج قرار گرفت.
هم‌چنین با تشریح مراحل گردش کار مورد توافق ۲ مجموعه برای صدور پروانه ساختمانی از طرف جواهری، مدیرکل دفتر فنی شهرداری کرج، این گردش کار نیز مورد تایید و توافق دو طرف قرار گرفت.
در خاتمه مقرر گردید با برگزاری نشست های فشرده کارشناسی بمنظور گرداوری فرآیند نهایی، در طی روزهای آینده نتایج و گردش کار نهایی صدور پروانه ساختمانی، از طریق شهرداری و سازمان به اطلاع شهروندان، اعضای سازمان و سازندگان ساختمان برسد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ بهمن ۹۷
538 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0