بازدید عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از مناطق سیل زده جمال سلامی

بازدید عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از مناطق سیل زده دشت آزادگان

جمال سلامی، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، به نمایندگی از هیات مدیره در مناطق سیل زده دشت آزادگان و در بخش اصلی حادثه، روستای آلبوعفری شمالی بر روی سیل بند آسیب دیده حضور یافت.

کد خبر: 971115019 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷ - ۷:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان،جمال سلامی، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، به نمایندگی از هیات مدیره در مناطق سیل زده دشت آزادگان و در بخش اصلی حادثه، روستای آلبوعفری شمالی بر روی سیل بند آسیب دیده حضور یافت.

بازدید عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از مناطق سیل زده

بازدید عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از مناطق سیل زده

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان خوزستان از مناطق سیل زده دشت آزادگان بازدید کرد

سلامی، در این بازدید با سردار سپاه پاسداران فرمانده منطقه جنوب غرب، مدیر کل ستاد بحران استان، مدیر کل مسکن و شهرسازی استان و فرماندار شهرستان دیدار نمود.
عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان، ضمن بازدید میدانی از فعالیتهای صورت گرفته راهکارهای علمی و عملی لازم در جهت تقویت نقاط بحرانی و آسیب پذیر ارائه داد که مورد پذیرش و استقبال مسئولین قرار گرفت، هم‌چنین تیم عملیاتی حاضر در منطقه از ایده ها و راه‌کارهای عضو هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استفاده نمودند.
وی، هم‌چنین از فعالیتهای صورت گرفته جهت ترمیم و تقویت سیل بند روستای مالکیه سفلی که با نظارت وشاهی، سرپرست دفتر نمایندگی دشت آزادگان و هویزه، بصورت فنی انجام شده بود بازدید نمودند.
حضور عضو هیات مدیره در مناطق سیل زده نشان از این دارد که سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در موقعیتهای بحرانی از جنس مردم است و همگام با مسئولین در جهت سازندگی حضور همیشگی دارد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی عمران pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ بهمن ۹۷
498 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0