پروژه های مختلف شهرستان

بازدید اعضای نظام مهندسی میبد از پروژه های مختلف شهرستان

باحضور صحراکاری، عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، اعضای نظام مهندسی میبد از پروژه های مخابراتی، عمرانی و تجاری شهرستان بازدید نمودند.

کد خبر: 190626014 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ تیر ۹۸ - ۹:۰۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان یزد،باحضور صحراکاری، عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، اعضای نظام مهندسی میبد از پروژه های مخابراتی، عمرانی و تجاری شهرستان بازدید نمودند.

بازدید اعضای نظام مهندسی میبد از  پروژه های مختلف شهرستان

ابتدا اعضای نظام مهندسی میبد با حضور در مجتمع مخابرات شهرستان میبد از بخشهای مختلف این مجتمع بازدید نمودند. صحراکاری، ضمن توضیح دستگاه‌های ژنراتور و تولیدکننده برق این مجتمع، توصیه های لازم در مورد تأیید ابعاد ایمنی ساختمان ها به مهندسین ارائه کرد.

صحرا کاری ضمن توضیح بخشهای مختلف دستگاه‌های مخابراتی، به کارکرد آن ها اشاره نمود و با تحلیل و آنالیز موتورهای برق شهری و دیگر دستگاه ها، شبکه و تابلوهای برق، موارد لازم را به اعضای شرکت کننده در این بازدید ارائه کرد.

در این بازدید مهندسین با سیستم‌ های سرمایش و گرمایش، پمپ‌های تحت فشار، و نیز موارد قابل توجه در سیستم‌ های خنک سازی دستگاه ‌ها آشنا شدند.

وی، با تأکید بر نکات لازم در تأیید ایمنی ساختمانها، بیان کرد: یکی از موارد مهم که قابل اغماض نیست، سیستم محافظ جان و نحوه نصب وسائل روشنایی استاندارد و مقرون به صرفه است که متاسفانه در ساختمان های کنونی کم‌تر به آن توجه می گردد.

هم‌چنین مهندسان در ادامه این بازدید از سیستم برق رسانی یکی از هتلهای شهرستان بازدید کردند.

صحراکاری، ضمن استقبال از نقد و بررسی سیستمهای روشنایی متناسب با ابعاد عمرانی و معماری این ساختمان، موارد لازم را در جهت بهینه سازی و ایمنی سازی کابلهای برق در داخل سالن VIP این هتل خاطرنشان ساخت.

اعضای نظام مهندسی میبد نیز ضمن بازدید از سالن آمفی تئاتر این هتل ۵ ستاره، از نزدیک با سیستم اتاق فرمان و نحوه نصب سیستم های صوتی آن آشنا شدند. هم‌چنین از دیگر بخشهای مورد بازدید در این هتل، بخش پله برقی، برق اضطراری، موتورهای تولید برق و سیستم های سرمایش و گرمایش بود.

بازدید اعضای نظام مهندسی میبد از پروژه های مختلف شهرستان

عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان یزد، ضمن انتقاد از به کارگیری کابلهای معمولی در عوض کابل های نسوز، اعضای نظام مهندسی را با نحوه برق کشی و سیم کشی در داخل تابلوهای برق و معایب آن آشنا ساخت. از دیگر موارد مهم و قابل ذکر در اظهارات صحراکاری، کیفیت درب ورودی تابلوهای برق، استفاده از سیستم اطفای حریق در ساختمانهای دارای سقف کاذب بود.

اعضای نظام مهندسی میبد در خاتمه از ساختمان کاشی و سرامیک میبد در دوازده طبقه با زیربنای سی و شش هزار مترمربع بازدید کردند.

قابل ذکر است این بازدید بمدت هفت ساعت بهمراه کلاس نظارت کارگاهی با حضور بیست و دو نفر از مهندسین رشته های برق و مکانیک شهرستان میبد از پروژه های بزرگ شهرستان میبد برگزار گردید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی نقشه برداری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ تیر ۹۸
646 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0