نمایش فرهنگ های جامعه با هنر معمار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان بیان کرد:

نمایش فرهنگ های جامعه با هنر معمار

کمال دویده با عنوان این که معماری ارتباط نزدیکی با فرهنگ ‌های جامعه دارد بیان کرد که معمار باید این فرهنگ‌ ها را با هنر خود نمایش دهد.

کد خبر: 980210005 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۸ - ۱۲:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،کمال دویده با عنوان این که معماری ارتباط نزدیکی با فرهنگ ‌های جامعه دارد بیان کرد که معمار باید این فرهنگ‌ ها را با هنر خود نمایش دهد.

نمایش فرهنگ های جامعه با هنر معمار

نمایش فرهنگ های جامعه با هنر معمار

معمار باید فرهنگ‌ های جامعه را با  هنر خود نمایش دهد

بمناسبت بزرگداشت مقام شیخ بهایی معمار بزرگ جهان اسلام و روز معمار، مراسم گرامی‌داشتی با حضور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و اعضای هیئت رئیسه این سازمان، اعضای شورای شهر، اعضای هیئت رئیسه و اعضای هیئت علمی توسط گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در سالن اجتماعات مجتمع زکریای رازی این واحد دانشگاهی برگزار گردید.
دویده در این مراسم با عنوان این که می ‌توان گفت ظاهر و نمای شهرها را مهندسان معمار می ‌سازند، ادامه داد: معماری ارتباط نزدیکی با فرهنگ هر جامعه دارد، فرهنگ هر ملت، قوم و جامعه‌ای نشان‌دهنده عقاید، سلایق، اعتقادات، ارزش‌ ها و باورهای آن جامعه است که معمار باید آن ها را متبلور و با هنر خویش نمایش دهد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان افزود: امیدوار هستم که روزهای معمار آینده پربارتر، متحدتر، هماهنگ‌تر و پرشورتر برگزار گردد و در راستای شکوفایی تمدن ایرانی اسلامی و توسعه کشور قدم برداریم.
پژمان شعبانی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر نیز در این آیین، خاطر نشان ساخت: روز معمار، فرصت مناسبی برای عمیق‌ تر اندیشیدن به نقش و منزلت معماری در گذشته و زمان معاصر و کوشش در راستای نیل به جایگاه واقعی آن است.

نمایش فرهنگ های جامعه با هنر معمار

در این آیین، اسماعیل محمودی، ریاست شورای انتظامی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان هم با تبریک روز معمار سخنرانی کرد و در ادامه احمدرضا کابلی، مدیر گروه مهندسی معماری دانشگاه آزاد اسلامی و عضو گروه تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان بر ضرورت برگزاری مراسم های گرامی‌داشت روز معمار اشاره و بر برقراری تعامل میان دانشگاه و نظام مهندسی ساختمان تأکید کرد.
برگزاری ورکشاپ اسکیس ویژه دانشجویان رشته معماری توسط محمد کاکاحاجی و کارگاه‌ها و نمایشگاه معماری در حاشیه برگزاری این آیین، از برنامه‌های اجراشده در این روز توسط انجمن علمی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر بمناسبت روز معمار بود.

منبع: خبرگزاری آنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي تاسیسات برقی-نظارت ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اردیبهشت ۹۸
529 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0