ظرفیتها و پتانسیلهای متنوع شیراز در زمینه سرمایه گذاری ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس بیان کرد

ظرفیتها و پتانسیلهای متنوع شیراز در زمینه سرمایه گذاری

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس بیان کرد: این سازمان آمادگی دارد که با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز برای ارتقای کیفیت زندگی، خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و ایمنی هر چه بیش تر که نیاز این کلانشهر است کمک کند.

کد خبر: 970929003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ آذر ۹۷ - ۱۰:۲۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی​ کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس بیان کرد: این سازمان آمادگی دارد که با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز برای ارتقای کیفیت زندگی، خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و ایمنی هر چه بیش تر که نیاز این کلانشهر است کمک کند.

ظرفیتها و پتانسیلهای متنوع شیراز در زمینه سرمایه گذاری

ظرفیتها و پتانسیلهای متنوع شیراز در زمینه سرمایه گذاری

ظرفیتها و پتانسیلهای متنوع شیراز در  زمینه سرمایه گذاری

سید مرتضی سیف زاده،:

۴ شنبه در جلسه هم اندیشی هیات رئیسه و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس و اعضای شوراهای اسلامی و مدیران شهرداری شیراز گفت: شوراها بعنوان نمایندگان واقعی مردم در تصمیم سازی برای توسعه شهرها، از ظرفیت و قابلیتهای خیلی خوبی برخوردار هستند.

سیف زاده تصریح کرد::

با توجه به این توانمندیها و ظرفیتها، همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس با اعضای شوراهای اسلامی و مدیران شهرداری شیراز میتواند در مباحثی همچون اصول فنی و مهندسی، طراحی، نظارت و اجرای ساخت و سازها، تاثیرات مثبتی در حوزه توسعه شهری بدنبال داشته باشد.

رییس سازمان استان ادامه داد::

سی و سه هزار مهندس عضو سازمان نظام مهندسی فارس که نیمی از آن ها در کلانشهر شیراز فعالیت دارند نیز یک ظرفیت خیلی خوب برای دستیابی به این اهداف محسوب می گردد که باید بخوبی از آن ها بهره به کار گرفته گردند.

وی گفت:

همان گونه که اعضای شورا و مدیران شهرداری در زمینه توسعه شهر نگرانی دارند ما نیز همین نگرانی را داریم و بمین علت اعلام میکنیم که آماده هستیم تا در زمینه خدمات شهری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان و ارتقاء ساخت و ساز و ایمن سازی ساخت و سازها و اجرای دقیق مقررات ملی ساختمان، همکاری نزدیکتری با شورا و شهرداری شیراز داشته باشیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس تصریح کرد:

قطعا انعقاد تفاهم نامه هایی در این زمینه بین هر دو مجموعه میتواند کمک کند که دستیابی به اهداف و برنامه ها با سرعت بیش تر میسر گردد.

سیف زاده، :

با اشاره به ظرفیتها و پتانسیلهای متنوع کلانشهر شیراز در زمینه سرمایه گذاری گفت: اگر شورای شهر و نظام مهندسی ساختمان در کنار هم قرار گیرند در بحث سرمایه گذاری هم شاهد اتفاقات خوبی در این کلانشهر خواهیم بود.

ظرفیتها و پتانسیلهای متنوع شیراز در زمینه سرمایه گذاری

وی افزود:

نظام مهندسی ساختمان فارس آماده است که نسبت به تهیه بسته های سرمایه گذاری و در نظر گرفتن مشوقهایی در این زمینه اقدام کند.
سیف زاده، یکی از زمینه های سرمایه گذاری را حوزه فرهنگ دانست و افزود: امروز کلانشهر شیراز نیازمند ایجاد سالنهای سینما و تئاتر است که آماده ایم در زمینه ایجاد این فضاها با شورا و شهرداری شیراز همکاری داشته باشیم.

** مشکلات حوزه ساخت و سازها ناشی از عدم نظارت دقیق است
نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز هم افزود:

بسیاری از مشکلاتی که امروز در حوزه ساخت و سازها در این شهر با آن روبرو هستیم به عدم نظارت دقیق از طرف برخی مهندسان ناظر باز میگردد.

ابراهیم صبوری تصریح کرد:

وجود چنین مشکلاتی سبب شده که شهرداری ناگزیر به ایجاد کمیسیونهای ماده صد و ۵ گردد و در نهایت نسبت به اعمال جریمه اقدام کند.
صبوری یاد آور شد: اگر مهندسان ناظر با دقت و حساسیت بیش تری بر روند کارها نظارت داشته باشند بسیاری از تخلفاتی که امروز شاهد وقوع آن ها هستیم رخ نمیدهد.

ظرفیتها و پتانسیلهای متنوع شیراز در زمینه سرمایه گذاری
منبع: تابناک

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آذر ۹۷
824 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0