بهره مندی از ظرفیتهای سازمان نظام مهندسی ریاست مجمع نمایندگان استان قزوین بیان کرد:

بهره مندی از ظرفیتهای سازمان نظام مهندسی

سیده حمیده زرآبادی اظهار داشت: برای بهره گیری از ظرفیتهای سازمان نظام مهندسی ساختمان به نقشه راهبردی نیاز است و میتوان با اصلاح قوانین و برنامه ریزیهای مدون به نتایج بهتری در این زمینه دست یافت.

کد خبر: 980319001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ خرداد ۹۸ - ۷:۱۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سیده حمیده زرآبادی اظهار داشت: برای بهره گیری از ظرفیتهای سازمان نظام مهندسی ساختمان به نقشه راهبردی نیاز است و میتوان با اصلاح قوانین و برنامه ریزیهای مدون به نتایج بهتری در این زمینه دست یافت.

بهره مندی از ظرفیتهای سازمان نظام مهندسی

بهره مندی از ظرفیتهای سازمان نظام مهندسی

بهره مندی از ظرفیتهای سازمان نظام مهندسی  نیازمند اصلاح قوانین است

وی در دیدار با مسئولان سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین گفت: خدمات ارایه شده از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان انکار ناپذیر است و این سازمان کارنامه موفقی دارد و باید مردم را نسبت به عملکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان در ارائه خدمات تخصصی به آن ها آگاه ساخت.
زرآبادی ادامه داد: این سازمان بزرگ‌ترین تشکل مردم نهاد کشور است که در حوزه های تخصصی خدمات ارزنده ای ارائه داده است.
وی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین از سازمانهای برجسته کشور محسوب می گردد و باید از ظرفیتهای موجود در این سازمان در حوزه های مختلف بخوبی بهره برد.
وی با عنوان این که در زمینه حل مشکلات تعرفه ای، ارتقای کیفیت خدمات و نظام مند شدن سازمان نظام مهندسی ساختمان تعامل لازم را با این سازمان خواهیم داشت، گفت: برای تسهیل کارها، تثبیت طرحها و انعقاد تفاهم نامه های فرهنگی با دستگاههای اجرایی پی‌گیریهای لازم را انجام میدهیم و امیدوار هستم به نتایج مطلوبی در این زمینه دست یابیم.
ریاست سازمان مهندسی ساختمان قزوین نیز در این دیدار با اشاره به دغدغه های موجود استان در حوزه مباحث فرهنگی تصریح کرد: قزوین اگرچه ظرفیت زیادی در حوزه های فرهنگی داشته و فرهیختگان زیادی را پرورش داده است اما هم‌چنان از کمبود یک مجموعه فرهنگی و تالاری برای فعالیت های فرهنگی رنج میبرد.

بهره مندی از ظرفیتهای سازمان نظام مهندسی

سید کاظم مجابی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رویدادهای سالانه سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین برگزاری جشن روز مهندس است که سال گذشته به علت محدویت فضا و نداشتن سالن اجتماعات مناسب در شهر از برگزاری آن صرف نظر گردید.
مجابی با عنوان این مطلب که سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین با راه اندازی کمیسیون فرهنگی در صدد ارائه خدمات مطلوب فرهنگی به شهروندان است، افزود: متاسفانه در این شهر بستر ارایه خدمات فرهنگی بصورت کامل مهیا نیست.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

شش اشتباه موثر در عدم قبولی در آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ خرداد ۹۸
525 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0