بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر نوربهار خدابنده مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان مطرح کرد؛

بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر نوربهار خدابنده

در حال حاضر پانصد خانوار این شهر، مشترک شرکت گاز هستند که در صورت ارائه مستندات و تاییدیه نظام مهندسی، بلافاصله و در کم ترین زمان ممکن، نسبت به نصب کنتور گاز این مشترکین اقدام می گردد.

کد خبر: 961026011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ دی ۹۶ - ۱۰:۲۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، در حال حاضر پانصد خانوار این شهر، مشترک شرکت گاز هستند که در صورت ارائه مستندات و تاییدیه نظام مهندسی، بلافاصله و در کم ترین زمان ممکن، نسبت به نصب کنتور گاز این مشترکین اقدام می گردد.بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر نوربهار خدابنده

بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر نوربهار خدابنده

بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر نوربهار خدابنده

بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر نوربهار  خدابنده

سید سعید عسگریان، با اشاره به این که پروژه گازرسانی به شهر نوربهار با هزینه ای معادل نه میلیارد تومان به بهره برداری رسید، بیان کرد: این پروژه، قابلیت اشتراک پذیری از هزار مشترک را دارد و در واقع نه میلیون تومان برای هر مشترک، هزینه شده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان، در آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی شهر نوربهار شهرستان خدابنده، با اعلام این که پانزده کیلومتر، طول شبکه داخلی این پروژه بوده و سی و دو مورد انشعاب نیز نصب شده است، خاطر نشان ساخت: در حال حاضر پانصد خانوار این شهر، مشترک شرکت گاز هستند که در صورت ارائه مستندات و تاییدیه نظام مهندسی، بلافاصله و در کم ترین زمان ممکن، نسبت به نصب کنتور گاز این مشترکین اقدام می گردد.
عسگریان با تاکید بر این که یکی از خدمات ویژه نظام جمهوری اسلامی، گازرسانی به مناطق محروم است، ادامه داد: نوربهار، آخرین شهر استان است که از نعمت گاز بهره مند می گردد و در حال حاضر هیچ شهری در استان، فاقد گاز طبیعی نیست.

بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر نوربهار خدابنده

مدیر عامل شرکت گاز استان با تاکید بر رعایت موارد ایمنی توسط مشترکین، یاد آور شد: مشترکین از توسعه بی مورد انشعاب در منزل جلوگیری کرده و در صورت نیاز با تایید ناظرین نظام مهندسی، اقدام به توسعه نمایند. هم چنین در صورت نیاز به حفاری در محله ها، هماهنگی لازم با همکاران شرکت گاز صورت گیرد تا از آسیب به لوله ها، جلوگیری شده و موجب قطعی گاز مشترکین نگردد.
وی با اشاره به این که امیدوار هستیم گازرسانی به نوربهار، سبب توسعه و رونق اقتصادی این شهر گردد، ابراز داشت: در صورت ایجاد واحد تولیدی در مسیر این شهر، شرکت گاز آمادگی کامل جهت گازرسانی به آن منطقه را دارد.

منبع : خبرگزاری برنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود کتاب راهنمای مبحث ۱۳ نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ دی ۹۶
783 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0