استفاده از ظرفیت ‌های نظام مهندسی در اجرای پروژه‌های شهری شهردار بیرجند بیان کرد:

استفاده از ظرفیت ‌های نظام مهندسی در اجرای پروژه‌های شهری

محمدعلی جاوید با تأکید بر استفاده از ظرفیت ‌های نظام مهندسی در اجرای پروژه‌های شهری اظهار داشت: بحث مسکن از الزامات زندگی شهروندان است و باید مسکن با کیفیت در اختیار شهروندان قرار گیرد که در این راستا باید سعی گردد.

کد خبر: 970910012 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ آذر ۹۷ - ۳:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی  کشور،محمدعلی جاوید با تأکید بر استفاده از ظرفیت ‌های نظام مهندسی در اجرای پروژه‌های شهری اظهار داشت: بحث مسکن از الزامات زندگی شهروندان است و باید مسکن با کیفیت در اختیار شهروندان قرار گیرد که در این راستا باید سعی گردد.

استفاده از ظرفیت ‌های نظام مهندسی در اجرای پروژه‌های شهری

استفاده از ظرفیت ‌های نظام مهندسی در اجرای پروژه‌های شهری

در اجرای پروژه‌های شهری از ظرفیت ‌های  نظام مهندسی استفاده گردد

وی در دیدار با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی و هیئت همراه ادامه داد: شهرداری و سازمان نظام مهندسی در ارتباط با ساکنان شهر، نگاه مشترکی دارند و هدف نهایی این ۲ ارگان این است که مسکن با کیفیت در اختیار شهروندان قرار گیرد.
جاوید افزود: امیدواریم با انسجام و پویایی بیشتر، همکاری موثری بین دو نهاد برقرار گردد.
شهردار بیرجند با عنوان این که توجه به بحث مسکن از الزامات زندگی شهروندان است که باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی گردد تا شهروندان با کم ترین مشکل، شرایط مطلوبی را در امر مسکن تجربه کنند، تصریح کرد: هدف از اطلاع رسانی در زمینه پروژه‌های مختلفی که در شهرداری بیرجند اجرا می گردد شفاف‌سازی افکار عمومی در زمینه عوارض دریافتی از شهروندان است.

وی تصریح کرد:

از ظرفیت ‌های نظام مهندسی در اجرای پروژه‌ها خصوصاً دو پروژه بزرگ پارک جنگلی و پارک خطی مهرشهر استقبال می ‌کنیم.

شهردار بیرجند:

از کاهش مشکلات شهرسازی و برنامه‌ریزی‌های موثر برای بهبود وضعیت این واحد خبر داد و اظهار داشت: با آغاز به کار اداره تخلفات ساختمانی در شهرداری و تجهیز آن، کار بصورت متمرکز پیگیری می گردد.
جاوید از صدور پروانه برای اراضی موصوف به موسوی خبر داد و گفت: بعد از سال ها مشکل این اراضی توسط حوزه معاونت شهرسازی و معماری مرتفع شده است که منجر به رضایت شهروندان و مالکین گردید.

استفاده از ظرفیت ‌های نظام مهندسی در اجرای پروژه‌های شهری

جاوید حل مشکلات را با کمک سایر نهادها امکان‌پذیر دانست و افزود:

برگزاری این گونه جلسات مفید بوده و نقش بسزایی در رفع مشکلات دارد.
وی، خواستار توجه به روند صدور پروانه ساختمانی، ضوابط طرح تفصیلی و کمیسیون ماده صد و سیما و منظر شهری در ارتباط با نما، پیاده‌رو، محلات، زیباسازی، مبلمان شهری و ساختمان سازی برای رفع مشکلات شد.
ریاست سازمان نظام مهندسی استان نیز در این نشست گفت: از فعالیت ‌های عمرانی شهرداری بیرجند در یک سال اخیر که در نتیجه آن زیباسازی در سطح شهر بصورت گسترده‌ای نمایان است، تشکر می ‌شود.
عباسی با اشاره به درخواست برگزاری مداوم این نشست ها، یاد آور شد: برای همکاری در اجرای پروژه ‌های مختلف اعلام آمادگی کرده و از هیچ کمکی در زمینه معماری و شهرسازی دریغ نخواهیم کرد.
منبع : خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ آذر ۹۷
818 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0