استفاده از توان علمی و فنی و اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استاندار هرمزگان بیان کرد:

استفاده از توان علمی و فنی و اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

فریدون همتی اظهار داشت: ما از توان علمی، فنی و دانش اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در هرمزگان در راستای اجرای طرحهای بزرگ هم چون مزارع پرورش میگو، پرورش ماهی در دریا و توسعه کشت گلخانه ای استفاده میکنیم.

کد خبر: 190624006 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ تیر ۹۸ - ۹:۵۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،فریدون همتی اظهار داشت: ما از توان علمی، فنی و دانش اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در هرمزگان در راستای اجرای طرحهای بزرگ هم چون مزارع پرورش میگو، پرورش ماهی در دریا و توسعه کشت گلخانه ای استفاده میکنیم.

استفاده از توان علمی و فنی و اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

استفاده از توان علمی و فنی و اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

استفاده از توان علمی و فنی و  اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

وی در جلسه شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان هرمزگان، ادامه داد: نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بعنوان یک مجموعه غیر دولتی میتواند کمکهای بسیاری برای بهبود انجام فعالیت‌ها در این حوزه داشته باشد.

همتی تصریح کرد: کلیه فعالیتهایی که می ‌تواند از طریق مجموعه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ارائه گردد، از طریق دستگاههای اجرایی این حوزه احصا و به این بخش واگذار گردد.

وی، خواستار ارائه راه کارهای مناسب جهت ارتقای بهره وری در حوزه های کشاورزی، شیلات و منابع طبیعی توسط نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی شد و گفت: نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی میتواند با اتکاء به توان علمی خود راه‌کارهای خوبی را در راستای ارتقاء بهره وری ارائه دهد.

استاندار هرمزگان افزود: ما آمادگی لازم برای حمایت از طرحها، برنامه ها و ایده های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در استان را داریم.

استفاده از توان علمی و فنی و اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

وی، هم‌چنین بر ساماندهی فارغ التحصیلان رشته‌های حوزه کشاورزی، محیط زیست، شیلات و منابع طبیعی توسط نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تاکید کرد و ادامه داد: مجموعه نظام مهندسی میتواند، شرایط را جهت ورود فارغ‌التحصیلان این حوزه به عرصه تولید فراهم کند.

همتی خاطر نشان ساخت: ما از توان علمی، فنی و دانش اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در هرمزگان در راستای اجرای طرحهای بزرگ همچون مزارع پرورش میگو، پرورش ماهی در دریا و توسعه کشت گلخانه ای استفاده میکنیم.

وی یادآور شد: هم‌چنین آمادگی داریم تا به فارغ التحصیلان و دانش‌آموختگان دانشگاهی رشته های حوزه کشاورزی در استان جهت راه اندازی فعالیتهای تولیدی، تسهیلات ارزان‌قیمت بدون سود بانکی پرداخت کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی برق pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ تیر ۹۸
686 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0

نظر خود را بگذارید