استفاده از مجریان ذیصلاح معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

استفاده از مجریان ذیصلاح

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استفاده از مجریان ذی صلاح با جدیت پی گیری گردد.

کد خبر: 971224002 تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ اسفند ۹۷ - ۸:۱۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: استفاده از مجریان ذی صلاح با جدیت پی گیری گردد.

استفاده از مجریان ذیصلاح

استفاده از مجریان ذیصلاح

استفاده از مجریان  ذیصلاح

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: مبحث مجریان ذیصلاح را برای استفاده بیشتر و بهتر از توان مهندسان و البته برای کمک به خود مردم پی‌گیری و عملیاتی و با نظارت صحیح و اصولی به ارتقاء کیفی ساخت و سازها کمک میکنیم.
خورشیدی گفت: انتظار ما کمک دستگاه‌های مرتبط برای اجرای قوانین نظام مهندسی ساختمان در راستای ارتقاء کیفیت ساخت و سازها است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز ادامه داد: مهندسان ما باید آن قدر تلاش و جدیت به خرج دهند که ارزش و جایگاه مهندسی بخوبی محفوظ باشد.
عزیز فیلی ادامه داد: باید در ساخت و سازها آنچنان نظارت و کنترل داشته باشیم که ارزش و اهمیت مهندسی ظهور عینی داشته باشد.
وی افزود: بیمه یکی از مشکلات اعضای سازمان نظام مهندسی است، این دغدغه اعضا است و من از سازمان نظام مهندسی ساختمان می‌خواهم در این مورد، بیشتر کار شود.
وی که در مراسم بزرگداشت مهندسان سخن میگفت، اظهار داشت: باید مجریان ذیصلاح در استان جا بیفتد تا شاهد مشکلات در ساخت و سازها به ویژه در حاشیه شهرها نباشیم.

استفاده از مجریان ذیصلاح

در این مراسم باشکوه که با استقبال مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی همراه بود برنامه های فرهنگی شاد اجرا شد و از مهندسان و دستگاه ‌هایی که با نظام مهندسی همکاری دارند تجلیل گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی طراحی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ اسفند ۹۷
1122 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0