استفاده از ظرفیت نیروهای مهندسی اردبیل در بازسازی سوریه ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

استفاده از ظرفیت نیروهای مهندسی اردبیل در بازسازی سوریه

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: ظرفیت نیروهای مهندسی اردبیل در بازسازی کشور سوریه و انجام خدمات مهندسی در آذربایجان استفاده می ‌شود

کد خبر: 190626001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ تیر ۹۸ - ۷:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: ظرفیت نیروهای مهندسی اردبیل در بازسازی کشور سوریه و انجام خدمات مهندسی در آذربایجان استفاده می ‌شود

یازده هزار و پانصد عضو، در نظام مهندسی استان اردبیل

استفاده از ظرفیت نیروهای مهندسی اردبیل در بازسازی سوریه

ظرفیت نیروهای مهندسی اردبیل در بازسازی  سوریه مورد استفاده قرار می‌ گیرد

 

فرید صالحی‌عالی در جلسه اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ های بین‌المللی ایران در اردبیل گفت: برگزاری این جلسه با هدف صدور خدمات فنی و مهندسی و برپایی نمایشگاه ‌های برون‌مرزی مبنای کار قرار گرفته است.

وی، صادرات منسجم خدمات مهندسی مشتمل بر طراحی، نظارت و اجرا در رشته‌های ساختمانی و تأسیساتی در کشورهای دوست و همسایه را مهم‌ترین عامل ایجاد اشتغال جامعه مهندسی ذکر کرد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: بعد از برگزاری نشست های متعدد با مدیرعامل شرکت شهرک‌ های صنعتی و کارشناسی همه‌جانبه امور با ایجاد خوشه خدمات فنی و مهندسی، تاکنون قدم های اثربخشی در زمینه مقدمات صدور خدمات مهندسی در استان برداشته شده است.

وی با اعلام آمادگی جامعه مهندسی استان اردبیل جهت اثربخشی در زمینه صدور خدمات مهندسی به مشکلات موجود در این مسیر اشاره کرد و افزود: جامعه مهندسی استان اردبیل در زمینه صدور خدمات مهندسی ظرفیت خیلی بالایی دارد ولی لازم است با ارایه تسهیلات مناسب و حمایت‌های دولتی این امر تقویت گردد.

استفاده از ظرفیت نیروهای مهندسی اردبیل در بازسازی سوریه

صالحی‌عالی با یادآوری رقابت ‌های موجود در بازسازی سوریه و همسایگی با کشور آذربایجان تصریح کرد: امیدوار هستیم برنامه‌های تسهیل‌گر دولتی برای حضور متخصصان حوزه فنی و مهندسی در این دو کشور سریعاً عملیاتی گردد تا با اتکا به نیروی مهندسی، در بازسازی کشور سوریه و انجام خدمات مهندسی در آذربایجان، در اشتغال اعضای سازمان نقش‌آفرین باشیم.

بهمن حسین‌زاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران نیز در این نشست، ضمن استقبال از دیدگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل به بیان نوع حمایت شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در معرفی ظرفیت و خدمات جامعه مهندسی استان و ارایه غرفه‌های ارزان به دارندگان شرکت‌ های خدماتی و تولیدی پرداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ تیر ۹۸
589 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0