رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی

توسعه شهرها باید مطابق با نیازهای بومی جامعه باشد

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی گفت: توسعه شهرها و استفاده از تکنولوژی نوین باید مطابق با نیازهای بومی هر جامعه ای انجام شود.

کد خبر: 8352 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ بهمن ۹۵ - ۲:۳۷ ب.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالیگفت: توسعه شهرها و استفاده از تکنولوژی نوین باید مطابق با نیازهای بومی هر جامعه ای انجام شود.توسعه شهرها باید مطابق با نیازهای بومی جامعه

توسعه شهرها باید مطابق با نیازهای بومی جامعه

توسعه شهرها باید مطابق با نیازهای بومی جامعه

توسعه شهرها باید مطابق با نیازهای بومی جامعه

علی اکبر رمضانی چهارشنبه در کنگره تاریخ،معماری و شهرسازی اظهار کرد: امروز زندگی شهر نشینی متفاوت و پیچیده و نیازها متفاوت شده است اما باید بتوانیم در کنار استفاده از فناوری های نوین در معماری شهرها، داشته ها، میراث و فرهنگ خود را حفاظت و صیانت کنیم.
وی با بیان اینکه توجه به میراث، فراموش شده شهرسازی ها است گفت: ساختمان ها و بناها سلول هر شهر تلقی می شوند و اگر این بناها براساس اقلیم، فرهنگ و نیازهای محیط زیستی هر منطقه طراحی و اجرا نشود، خسارت ها و ضررهای اقتصادی و اجتماعی را به جامعه وارد می کند.


رمضانی خاطرنشان کرد: دنیای امروز به سرعت در حال صنعتی شدن است و نیازها و شرایط ساخت و ساز ها نیز با همان سرعت در حال تغییر است اما با بومی کردن این تکنولوی می توان از آشفته بازار مشکلات زیست محیطی شهری خارج شد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمانخراسان شمالی خاطرنشان کرد: اگر در شهرسازی ها از داشته ها و میراث خود استفاده می کردیم بسیاری از این مشکلات همچون حاشیه نشینی و معماری سردرگم و بی هویت، رخ نمایان نمی کردند.

منبع: ایرنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ بهمن ۹۵
943 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0