یکسان سازی خدمات مهندسی در تمامی دفاتر نمایندگی سازمان ،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

یکسان سازی خدمات مهندسی در تمامی دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از یکسان سازی خدمات مهندسی در تمامی دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی استان یزد با طراحی سامانه جدید و جامع خبر داد.

کد خبر: 980212008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸ - ۱۰:۰۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از یکسان سازی خدمات مهندسی در تمامی دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی استان یزد با طراحی سامانه جدید و جامع خبر داد.

یکسان سازی خدمات مهندسی در تمامی دفاتر نمایندگی سازمان

یکسان سازی خدمات مهندسی در تمامی دفاتر نمایندگی سازمان

یکسان سازی خدمات مهندسی در تمامی  دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

محمد سالاری در جلسه مدیران شهرستان‌ها، بیان داشت: مدیران دفاتر نمایندگی رویکرد جدید در خدمات مهندسی و سایر امور دفاتر نمایندگی داشته باشند تا دفاتر هم پا به پای سازمان رشد و پیشرفت کنند.
وی با اشاره به واقعی سازی نظارت‌ها وخدمات مهندسی متناسب با شرایط واقعی ادامه داد: مهندسینی که مایل هستند خدمات واقعی به مردم ارائه کنند با تکمیل فرم مربوطه اعلام آمادگی کنند تا توانمندسازی آن ها انجام وخدمات شایسته ای به مردم ارائه گردد.
در این نشست، معتمد راد، مدیر خدمات مهندسی سازمان با اشاره به مسائل و مشکلات شهرستان‌ها بر یکنواختی و یکسان سازی تعرفه ها در شهرستان‌ها تاکید نمود و تصریح کرد: همه شهرستان‌ها با توجه به اطلاعاتی که در حوزه خدمات مهندسی به استان ارسال کردند تعرفه جدید برای آن ها ابلاغ می گردد.

یکسان سازی خدمات مهندسی در تمامی دفاتر نمایندگی سازمان

در این نشست، طبق سرفصلها و فرمت مشخص مدیران شهرستان نظرات خود را در مورد تعرفه خدمات مهندسی عنوان کردند و بصورت میانگین شصت درصد تعرفه مرکز استان برای اکثریت شهرستان‌ها اعلام گردید.
منبع: بنا نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بسته نقره ای آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اردیبهشت ۹۸
508 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0