بیکاری چهار هزار کارمند نظام مهندسی شهرام کوسه غراوی

بیکاری چهار هزار کارمند نظام مهندسی

عضو شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به این ‌که با ابلاغیه وزیر راه ۴ هزار کارمند نظام مهندسی بیکار می گردند، از رایزنی با وزیر راه و شهرسازی برای اجرایی نشدن این ابلاغیه خبر داد.

کد خبر: 970126008 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ فروردین ۹۷ - ۲:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، عضو شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور با اشاره به این ‌که با ابلاغیه وزیر راه ۴ هزار کارمند نظام مهندسی بیکار می گردند، از رایزنی با وزیر راه و شهرسازی برای اجرایی نشدن این ابلاغیه خبر داد.

بیکاری چهار هزار کارمند نظام مهندسی

بیکاری چهار هزار کارمند نظام مهندسی

چهار هزار کارمند نظام مهندسی بیکار  می گردند

شهرام کوسه غراوی عنوان داشت: با ابلاغیه جدید وزیر راه و شهرسازی که مخالفت گسترده و از جمله مخالفت وزیر کشور را هم بهمراه داشته بین ۳ تا ۴ هزار کارمند نظام مهندسی کشور بیکار می گردند.
وی در مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه این ابلاغیه بیکاری حداقل صد کارمند نظام مهندسی در گلستان را رقم میزند، خاطر نشان ساخت: با ابلاغیه جدید وزیر راه و شهرسازی هم چنین درآمد نظام مهندسی کشور نود و پنج درصد کاهش می یابد و بیش تر از نود و چهار درصد درآمد آن محقق نمی گردد.

بیکاری چهار هزار کارمند نظام مهندسی

نماینده مردم شهرستان های کلاله، مراوه تپه، مینو دشت و گالیکش در مجلس شورای اسلامی از سازمان نظام مهندسی بعنوان یک تشکل صنفی پویا نام برد و یاد آور شد: آقای آخوندی سعی دارد نظام مهندسی را از این وضعیت خارج کرده و به تشکلی ضعیف و بدون کاربرد تبدیل کند.
کوسه غراوی از رایزنی با وزیر راه و شهرسازی برای اجرایی نشدن این ابلاغیه خبر داد و اظهار داشت: مقرر شده این هفته نشست مشترکی با آقای آخوندی داشته باشیم و تعارضهای موجود را بررسی کنیم.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید تعارضهای موجود در این ابلاغیه رفع گردد، ادامه داد: سعی داریم هرچه سریع تر با رایزنی با وزیر راه و شهرسازی این موضوع را به نقطه مطلوبی برسانیم تا مشکل کارمندان نظام مهندسی و کارمندان طراحی، نظارت و اجرا در کشور حل گردد.

منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ فروردین ۹۷
827 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0