دو هزار و پانصد و چهل واحد مسکونی سرپل ذهاب به بانک معرفی شدند ریاست ستاد معین بازسازی استان مازندران

دو هزار و پانصد و چهل واحد مسکونی سرپل ذهاب به بانک معرفی شدند

ریاست ستاد معین بازسازی استان مازندران در سرپل ذهاب از معرفی دو هزار و پانصد و چهل واحد مسکونی و تجاری این شهرستان برای دریافت صدور پروانه و هم چنین اخذ تسهیلات مورد نیاز به شهرداری، نظام مهندسی و بانکهای عامل خبر داد.

کد خبر: 970401003 تاریخ انتشار: جمعه ۱ تیر ۹۷ - ۴:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور,ریاست ستاد معین بازسازی استان مازندران در سرپل ذهاب از معرفی دو هزار و پانصد و چهل واحد مسکونی و تجاری این شهرستان برای دریافت صدور پروانه و هم چنین اخذ تسهیلات مورد نیاز به شهرداری، نظام مهندسی و بانکهای عامل خبر داد.

دو هزار و پانصد و چهل واحد مسکونی سرپل ذهاب به بانک معرفی شدند

دو هزار و پانصد و چهل واحد مسکونی سرپل ذهاب به بانک معرفی شدند

دو هزار و پانصد و چهل واحد مسکونی سرپل ذهاب  به بانک معرفی شدند

سید رسول حسنی گفت: از مجموع این واحدها، دو هزار و دویست واحد احداثی تجاری و مسکونی و سیصد و چهل واحد دیگر نیز مربوط به مقاوم سازی است.
حسنی ادامه داد: ستاد معین بازسازی مازندران، نقاط زلزله زده پاونار ، زعفران، شهرک جهاد، محله روبروی حرم احمد ابن اسحاق (رحمه الله)، محله فولادی و مسکن مهر شهید شیرودی در شهرستان سرپل ذهاب را زیرپوشش دارد.
حسنی با اشاره به انجام عملیات آواربرداری در نقاط آسیب دیده سرپل ذهاب ادامه داد: تاکنون دو هزار و صد و پنجاه واحد مسکونی و تجاری این شهرستان آواربرداری شده و صد و پنجاه واحد در شهرک الحاقی پاونار که خارج از بافت شهری نیز است، عملیات آوراربرداری آن در حال انجام است.
وی اظهار داشت: از مجموع واحدهای مسکونی و تجارتی خسارت دیده زیرپوشش این استان، یک هزار و دویست و پنجاه واحد برای دریافت تسهیلات مورد نیاز با بانکهای عامل قرارداد منعقد کردند و پی کنی یک هزار و چهارصد واحد نیز شروع شده است.
وی اظهار داشت: هم اکنون ششصد واحد مسکونی در مرحله آرماتوربندی، پانصد و پنجاه واحد در مرحله فونداسیون و دویست واحد نیز در مرحله اجرای اسکلت است و دو واحد مسکونی شهری نیز به مرحله افتتاح رسیده است.

دو هزار و پانصد و چهل واحد مسکونی سرپل ذهاب به بانک معرفی شدند

رئیس ستاد معین بازسازی مازندران بر ضرورت مشارکت بیش از پیش مردم و همکاری دستگاههای مختلف اجرایی برای شتاب بخشیدن به ساخت و سازها تاکید کرد و عنوان داشت: بیش تر مشکلات موجود در روند پیشرفت فیزیکی بازسازی نقاط زلزله زده، کندی در ارائه خدمات بانکی و همکاری نکردن شهرداری و نظام مهندسی با مردم در ساخت طبقه مازاد است.
سرپل ذهاب با بیش از نود هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
زمین لرزه ۷٫۳ ریشتری بیست و یکم آبان در یازده کیلومتری بخش ازگله، سی و دو کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه ششصد و بیست کشته و دوازده هزار و سیصد و هشتاد و شش  مصدوم داشت.
این زلزله به ده شهرستان و یک هزار و نهصد و سی روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و طبق ارزیابیهای صورت گرفته حدود صد هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ تیر ۹۷
848 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0