رقابت بیست و هشت نفر برای کسب کرسیهای نظام مهندسی کردستان خالد اصلانی

رقابت بیست و هشت نفر برای کسب کرسیهای نظام مهندسی کردستان

ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان بیان کرد: بیست و هشت نفر از مهندسان این استان برای تصاحب یازده کرسی هیات مدیره نظام مهندسی با هم رقابت میکنند.

کد خبر: 970703003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ مهر ۹۷ - ۹:۵۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان بیان کرد: بیست و هشت نفر از مهندسان این استان برای تصاحب یازده کرسی هیات مدیره نظام مهندسی با هم رقابت میکنند.

رقابت بیست و هشت نفر برای کسب کرسیهای نظام مهندسی کردستان

رقابت بیست و هشت نفر برای کسب کرسیهای نظام مهندسی کردستان

بیست و هشت نفر برای کسب کرسیهای نظام  مهندسی کردستان رقابت میکنند

خالد اصلانی با اشاره به این که هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی در این استان دوازدهم مهر برگزار می گردد، عنوان کرد: در این دوره بیست و هشت نفر نامزد انتخابات شده اند که از میان آنها ۱۱ نفر عضو اصلی و ۸ نفر نیز عضو علی البدل انتخاب میشوند.
اصلانی ادامه دا: این انتخابات در نه حوزه انتخابیه استان شامل سنندج، مریوان، بانه، بیجار، قروه، کامیاران، سقز و دهگلان برگزار می گردد و اعضا هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان توسط شش هزار و دویست و هفده عضو این سازمان انتخاب و به کار گمارده میشوند.
وی با اشاره به این که یک نفر از بیست و هشت نامزد این انتخابات زن است، افزود: اعضای هیات مدیره انتخاب شده به مدت ۳ سال عهده دار مدیریت این سازمان در استان خواهند بود.
اصلانی خاطر نشان ساخت: مهندسان عضو این سازمان در ۷ رشته معماری، شهرسازی، عمران، برق، مکانیک، نقشه برداری و ترافیک است که رشته عمران با ۳ هزار و هفتاد و یک نفر بیش ترین عضو و ترافیک با پانزده نفر عضو کمترین میزان مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی کردستان را به خود اختصاص داده اند.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: انتخابات هشتمین دوره هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی در کردستان بصورت کاغذی از ۸ صبح تا هفده بعد از ظهر برگزار می گردد.

رقابت بیست و هشت نفر برای کسب کرسیهای نظام مهندسی کردستان

سازمان نظام مهندسی ساختمان سازمانی غیر دولتی است که برای تحقق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال هفتاد و چهار بصورت رسمی تأسیس و در استان کردستان نیز پس از این قانون تشکیل شده است.
قرار گرفتن مهندس فنی و متخصص ساختمان در راس هرم سازندگی، ایجاد یک جامعهٔ حرفه‌ای مولد ثروت، رفاه، دانش و هنر برای اعضای آن، صیانت از ایمنی، بهداشت و آسایش محیط‌ های مسکونی و مدیرت خردمندانه توسعهٔ سالم فضاهای زیستی با یاری مهندسان طراح و نظارت کلی سازمان نظام مهندسی ساختمان از جمله اهداف تشکیل این سازمان است.

منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ مهر ۹۷
965 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0