ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی بیان داشت:

دوازده هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان آذربایجان غربی

امین آقایی، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی بمناسبت روز مهندس، بیان داشت: این سازمان دوازده هزار و پانصد و شصت عضو دارد که از این تعداد یازده هزار و نهصد و بیست نفر عضو حقیقی و ششصد و چهل شرکت بعنوان عضو، حقوقی هستند.

کد خبر: 971205029 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ اسفند ۹۷ - ۶:۰۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،امین آقایی، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی بمناسبت روز مهندس، بیان داشت: این سازمان دوازده هزار و پانصد و شصت عضو دارد که از این تعداد یازده هزار و نهصد و بیست نفر عضو حقیقی و ششصد و چهل شرکت بعنوان عضو، حقوقی هستند.

دوازده هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان آذربایجان غربی

دوازده هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان آذربایجان غربی

دوازده هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی  کشاورزی استان آذربایجان غربی

آقایی با عنوان این که اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در بیست گرایش تحصیلی با هدف افزایش کیفی و کمی محصولات کشاورزی و در مسیر توسعه پایدار کشاورزی استان فعالیت می ‌کنند، اظهار داشت: از مجموع یازده هزار و نهصد و بیست نفر عضو حقیقی این سازمان ۱۰ هزار و دویست و نود و پنج نفر دارای مدرک تحصیلی لیسانس، ۱ هزار و پانصد و سی و هشت نفر فوق لیسانس و هشتاد و هفت نفر نیز دارای مدرک دکتری هستند.
وی ادامه داد: با استفاده از کارشناسان این سازمان، صد و پنجاه و چهار شبکه مهندسی و فنی در مراکز دهستان‌ های آذربایجان غربی فعالیت می ‌کند.
آقایی از ایجاد بیست و دو مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در شهرستان ‌های ۱۷ گانه استان نیز خبر داد و گفت: این مراکز با هدف ارائه خدمات فنی و کشاورزی و توزیع نهاده‌های کشاورزی تا پایان سال جاری در مناطق مختلف استان فعالیت خود را شروع می‌ کنند.

دوازده هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان آذربایجان غربی


رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هم‌چنین افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سال جاری در زمینه پرورش دام و طیور و شیلات، چهل و چهار مورد، گلخانه و پرورش قارچ ۱۰ مورد، فروشگاه توزیع نهاده‌های کشاورزی هفتاد و سه مورد و دو مورد کلینیک دامی پروانه بهره برداری صادر کرده است.
۵ اسفند ماه به یاد دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی بعنوان روز مهندس به ثبت رسیده است.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۷
783 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0