سعی در جهت بازگرداندن جایگاه از دست رفته نظام مهندسی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان بیان کرد:

سعی در جهت بازگرداندن جایگاه از دست رفته نظام مهندسی

حسین ویزواری در مراسم بزرگداشت روز مهندس که در سالن نمایشگاه بین المللی شهرستان گرگان برگزار گردید، ضمن تبریک روز مهندس، بیان داشت: پنجم اسفند زادروز خواجه نصیرالدین طوسی به نام روز مهندس نامگذاری شده، ولی نه یک روز بلکه هر روز، روز مهندس است زیرا امنیت اجتماعی مدیون مهندسان است.

کد خبر: 971206013 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ اسفند ۹۷ - ۱۲:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حسین ویزواری در مراسم بزرگداشت روز مهندس که در سالن نمایشگاه بین المللی شهرستان گرگان برگزار گردید، ضمن تبریک روز مهندس، بیان داشت: پنجم اسفند زادروز خواجه نصیرالدین طوسی به نام روز مهندس نامگذاری شده، ولی نه یک روز بلکه هر روز، روز مهندس است زیرا امنیت اجتماعی مدیون مهندسان است.

سعی در جهت بازگرداندن جایگاه از دست رفته نظام مهندسی

سعی در جهت بازگرداندن جایگاه از دست رفته نظام مهندسی

سعی میکنیم جایگاه از دست رفته  نظام مهندسی را برگردانیم

ویزواری با عنوان اینکه مهندسان با حداقل دستمزد مسئولیت بسیاری دارند، ادامه داد: مهندسان با حضور در انتخابات هیات مدیره جدید را انتخاب کردند و هیات مدیره هم تمام سعی خود را میکند تا جایگاه از دست رفته نظام مهندسی را بازگرداند.

وی، خطاب به مهندسان بیان کرد: با شما عهد و پیمان میبندیم که در راستای اجرای قوانین بخصوص ماده پانزده و در جهت دفاع از حقوق اجتماعی اعضا تمام تلاش خود را انجام دهیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان اظهار داشت: با همراهی تصمیم سازان استانی و وزارت راه و شهرسازی، در پی آن هستیم تا ساخت و ساز توسط اهل فن و مهندسان باشد و پای دلالان و سودجویان از این عرصه حذف گردد.

وی افزود: ما یک مهندس هستیم و به رشته خود افتخار میکنیم و با همه توان برای سربلندی حرفه خود تلاش خواهیم کرد.

سعی در جهت بازگرداندن جایگاه از دست رفته نظام مهندسی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان اضافه کرد: با پیگیری معاون عمرانی استاندار گلستان طراحی کنترل نقشه مجدد به سازمان نظام مهندسی واگذار گردید و در بحث نظارت هم تمام تلاش خود را میکنیم تا علیرغم وجود محدودیتها مشکلات را از میان ببریم.
وی در خاتمه یاد آور شد: ساخت و ساز باید توسط اهل فن که همان مهندسان عضو نظام مهندسی هستند انجام گردد و برای دفاع از حیثیت جامعه مهندسی کوتاه نخواهیم آمد.
منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اسفند ۹۷
557 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0