شفافیت مدیریت جدید نظام صنفی استان ایلام ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

شفافیت مدیریت جدید نظام صنفی استان ایلام

آیت الله رستمی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در جلسه ای با اصحاب رسانه گفت: در بدو ورود به نظام مهندسی اعلام نمودیم که درهای نظام مهندسی بر روی کلیه نهادهای نظارتی و اصحاب رسانه باز است تا هر زمانیکه نیاز بود کلیه امورات را بررسی کنند.

کد خبر: 971227001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ اسفند ۹۷ - ۷:۰۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،آیت الله رستمی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در جلسه ای با اصحاب رسانه گفت: در بدو ورود به نظام مهندسی اعلام نمودیم که درهای نظام مهندسی بر روی کلیه نهادهای نظارتی و اصحاب رسانه باز است تا هر زمانیکه نیاز بود کلیه امورات را بررسی کنند.

شفافیت مدیریت جدید نظام صنفی استان ایلام

شفافیت مدیریت جدید نظام صنفی استان ایلام

مدیریت جدید نظام صنفی استان ایلام به  دنبال شفافیت خواهد بود

رستمی ادامه داد: بدنبال شفافسازی، اصلاح و تغییر رویکردها و آماده‌ی دادن هزینه در این مسیر هستیم.
وی افزود: نود و پنج درصد درآمدهای حوزه نظارت به مهندسین و پنج درصد آن به حساب سازمان نظام مهندسی واریز می‌گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام عنوان داشت: پذیرای نقدهای منصفانه و دلسوزانه اصحاب رسانه و اصحاب فن و تخصص هستیم.
رستمی ادامه داد: شفافیت و پاسخگویی یکی از شعارهای ما در هیئت مدیره هشتم استان ایلام بوده و در برنامه‌های خود در این راستا در حرکت هستیم.
وی گفت: سازمان نظام مهندسی دارای ۳ شاخص سرمایه انسانی، سرمایه اجتماعی و سرمایه مادی بوده که اصلی‌ترین سرمایه ما و همه سازمان ‌ها است، سرمایه و شاخص اصلی ما سرمایه اجتماعی است، محور این سرمایه اعتمادی است که مردم باید به سازمان نظام مهندسی داشته باشند و سازمان باید به اندازه‌ای شفاف، پویا و پاسخگو باشد که این اعتماد به منصه ظهور برسد.
این مقام مسوول بیان کرد: ایجاد اعتماد فرمایشی و دستوری نیست، ولی عملکرد مهندسین باید بگونه‌ای باشد که مردم نهایت اعتماد را به این سازمان داشته باشند.
وی بیان داشت: در مدت چهار ماه گذشته تلاش کرده‌ایم تا تغییراتی را در راستای شفاف سازی و اعتماد سازی و ایجاد بستر آرام مورد نیاز سازمان شروع و گام های موثری برداریم.

شفافیت مدیریت جدید نظام صنفی استان ایلام

رستمی خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی در گذشته در چند مورد دچار مشکل بود که یکی از این مشکلات شیوه نامه وزیر اسبق راه و شهرسازی بود و دیگری خدشه‌دار شدن اعتماد مردم و مهندسین از این سازمان بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام افزود: روند شیوه نامه ابلاغی وزیر پیشین، به علت مغایرت با قوانین، توسط دستگاه قضا بصورت موقت متوقف گردید و از دی ‌ماه سال جاری دوباره قوانین سال گذشته را در سازمان اجرا می ‌کنیم.
رستمی با عنوان این که، کل درآمد سازمان در هیئت مدیره دوره هشتم قریب به چهارصد میلیون تومان است، افزود: برای سال آینده ارجاع کار به مهندسین را واقعی خواهیم کرد تا مشکل لابی گری‌ ها برای همیشه در این سازمان رفع گردد.

منبع: ذاکر نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی برق pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اسفند ۹۷
581 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0