شفاف‌سازی بین مهندسان و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان یزد

شفاف‌سازی بین مهندسان و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان، مسیری برای توسعه

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان یزد، در سفر یک‌روزه به اردکان بیان کرد: شفاف‌سازی بین مهندسان و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان مسیری برای توسعه است.

کد خبر: 190726004 تاریخ انتشار: جمعه ۴ مرداد ۹۸ - ۳:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی  کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان یزد، در سفر یک‌روزه به اردکان بیان کرد: شفاف‌سازی بین مهندسان و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان مسیری برای توسعه است.

شفاف‌سازی بین مهندسان و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان

شفاف‌سازی بین مهندسان و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان

شفاف‌سازی بین مهندسان و سازمان  نظام‌مهندسی ساختمان، مسیری برای توسعه

محمد سالاری، در سفر یک‌روزه به شهرستان اردکان و دیدار با امام‌جمعه، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر، دکتر سالاری با حضور در جلسه هم‌اندیشی مهندسین ساختمان اردکان بعد از استماع گزارش برخی از اقدامات دفتر نمایندگی اردکان، به سؤالات مهندسین این شهرستان پاسخ داد.
وی در جریان این سفر با عنوان این که مردم باید خدمات سازمان نظام‌مهندسی ساختمان را احساس کنند؛ تصریح کرد: شفاف‌سازی بین مهندسان و سازمان نظام‌مهندسی مسیری برای توسعه است.
رئیس سازمان ظنام مهندسی ساختمان استان یزد، یکی از مهم‌ ترین زمینه‌های رسیدن به آرامش در دفاتر نمایندگی شهرستان‌ ها را آرامش در ارتباط بین سازمان استان و شهرستان دانست و بیان داشت: مهندسین ساختمان باید متخصص، ژرف‌اندیش و دارای نگاه ملی باشند.

شفاف‌سازی بین مهندسان و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان

سالاری با اشاره به نقش مهندسان در اعتلای ساخت‌وساز ادامه داد: ساخت‌وساز در کشور باید از سوی عناصر دارای صلاحیت صورت گیرد.
وی، مقابله با تخلفات ساختمان را ضروری برشمرد و گفت: ساختمان استاندارد، ساختمانی است که ۴ موضوع آسایش، آرامش، دوام و ایمنی در آن دیده شده باشد.
وی خاطرنشان کرد: مردم، مهندسین و سازمان نظام‌مهندسی ۳ مقوله اساسی در حوزه ساخت‌وساز هستند و تعامل این ۳ می‌ تواند سبب اعتماد مردم به مهندسین گردد.
سالاری در خاتمه، خواستار تعامل و همکاری هرچه بیش تر میان شهرداری‌ها و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان شد و یاد آور شد: چنانچه شهرداری‌ ها و سازمان نظام‌مهندسی در کنار یک دیگر قرار گیرند می‌ توان شاهد رویدادهای مؤثر و مطلوبی در سطح شهرها بود.
متبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ مرداد ۹۸
623 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0