عدم صحت انتقال امتیاز جراحی قلب باز بیمارستان تنکابن فرماندار ویژه تنکابن بیان کرد:

عدم صحت انتقال امتیاز جراحی قلب باز بیمارستان تنکابن

سید امیر حسینی جو ادامه داد: انتقال امتیاز جراحی قلب باز بیمارستان نیمه کاره تنکابن شایعه است.

کد خبر: 980124006 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ فروردین ۹۸ - ۳:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سید امیر حسینی جو ادامه داد: انتقال امتیاز جراحی قلب باز بیمارستان نیمه کاره تنکابن شایعه است.

عدم صحت انتقال امتیاز جراحی قلب باز بیمارستان تنکابن

عدم صحت انتقال امتیاز جراحی قلب باز بیمارستان تنکابن

انتقال امتیاز جراحی قلب باز  بیمارستان تنکابن صحت ندارد

وی در اولین جلسه شورای اداری سال جدید در سالن اجتماعات نظام مهندسی این شهرستان در مورد انتقال امتیاز جراحی قلب باز بیمارستان نیمه کاره تنکابن به شهرهای همجوار، گفت: فضای فیزیکی این بیمارستان بمنظور ایجاد بخش قلب تغییر کرده و تأخیر در ساخت آن موجب تقویت این شایعات شده است.
حسینی جو با اشاره به سیلاب ‌های اخیر بیان داشت: پیش‌گیری اصل اول کاهش آسیب ‌های ناشی از بلایای طبیعی بوده و نظام مهندسی باید بر نحوه ساخت و سازها نظارت جدی داشته باشد.
وی در این جلسه با اشاره به اقدام آمریکا بر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برای صحه گذاشتن بر رفتار ددمنشانه استکبار جهانی، حمله هوایی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران کافی است.
حسینی جو، با مرور تاریخ مبارزات انقلاب اسلامی و فشارهای دشمنان داخلی و خارجی بر نقش تأثیر گذار نهادهای امنیتی در ایجاد امنیت در کشور تاکید و بیان کرد: در شرایطی که کشور درگیر کشمکش‌ های داخلی و خارجی بود، افرادی گمنام و خالصانه برای دفاع از کیان کشور و آرمان ‌های نظام وارد عرصه شده و به درجه رفیع شهادت رسیدند که حتی نزدیکانشان نمی ‌دانستند آنها در چه منصب و شغلی فعالیت می ‌کنند.
وی با اشاره برخی از اقدامات نهادهای امنیتی در مازندران تصریح کرد: برخورد با گروه‌ های معاند نظام، مفاسد اقتصادی و گروهک‌ های داعش که نمونه‌هایی از آن در مازندران وجود داشت، از جمله اقدامات نهادهای امنیتی در استان است.
نماینده عالی دولت در تنکابن با تاکید بر این که انقلاب اسلامی متعلق به حزب یا گروه یا نهاد خاصی نیست، یاد آور شد: افرادی به عرصه انتخابات وارد می‌ شوند، به دستاوردهای نظام توجه داشته و با ایجاد بد بینی بین مردم به این دستاوردها آسیب نزنند.
حسینی جو با عنوان این که باید با همراهی با مردم اعتماد آنها را جلب کنیم، ادامه داد: نظام مهندسی در حوزه اجتماعی توجه ویژه داشته باشند زیرا مردم با مشکلات متعددی به ویژه مشکلات اقتصادی روبرو بوده و اگر فقط نگاه سازمان به منافع خود باشد، تخلف مردمی افزایش پیدا می ‌کند.
فرماندار ویژه تنکابن، بر جدی گرفتن مدیریت صحیح بحران از طرف نهادهای تاکید کرد و افزود: ما در مدیریت بحران با مدیریت هیئتی مواجه بوده و هستیم و این شیوه در کوتاه مدت فقط جواب می ‌دهد.

عدم صحت انتقال امتیاز جراحی قلب باز بیمارستان تنکابن

فرماندار ویژه تنکابن گفت: باید مشخص شود که در شهرستان چه تعداد ساختمان‌ها در برابر سیل و زمین لرزه آسیب زا بوده و چه تعداد ساختمان‌ ها و سالن ‌های ورزشی برای اسکان مردم در چهل و هشت ساعت نخست بحران مناسب هستند.
وی در مورد آبگیری سردهنه های کشاورزی در شهرستان نیز گفت: جهاد کشاورزی این مهم را جدی بگیرد و هیچ بهانه‌ای را در این مورد نمی‌پذیرم.
وی در مورد کاهش تصادفات در شهرستان هم اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات ترافیکی انجام شده در شهرستان تا به حال تصادف منجر به فوت نداشته و البته باید در این زمینه فرهنگ سازی اجتماعی گردد.
فرماندار ویژه تنکابن، هم‌چنین بر یکسان سازی قیمت ‌ها در بازار تنکابن تاکید و اضافه کرد: در تعیین قیمت اعمال سلیقه نگردد.
وی بر اجرای یکسان دستور العملهای ابلاغی به بانک‌ها نیز تاکید کرد و افزود: میزان مراجعات مردم به ادارات باید کم گردد.
این مسئول، در مورد انتقال امتیاز جراحی قلب باز بیمارستان نیمه کاره تنکابن به شهرهای هم جوار نیز گفت: فضای فیزیکی این بیمارستان بمنظور ایجاد بخش قلب تغییر کرده و تأخیر در ساخت آن سبب تقویت این شایعات شده است.
این مسئول، هم‌چنین بر پی‌گیری رینگ شهری نشتارود، گاز رسانی به دهستان‌های دو هزار و سه هزار و رمپ های کمربندی در سال نود و هشت هم تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ فروردین ۹۸
538 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0