آموزش خبرنگار تخصصی صنعت ساختمان توسط سازمان نظام مهندسی یزد اعضای خانه مطبوعات یزد

آموزش خبرنگار تخصصی صنعت ساختمان توسط سازمان نظام مهندسی یزد

هیئت مدیره و تنی چند از اعضای خانه مطبوعات یزد روز ۵ شنبه بیست و دوم آذر در برنامه دورهمی خود میزبان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بودند و در گفت و شنود صمیمانه به بازشناسی چالشهای صنعت ساختمان و نقش سازمان نظام مهندسی ساختمان در بهبود شرایط ساخت و ساز پرداختند.

کد خبر: 970924015 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ آذر ۹۷ - ۸:۱۹ ب.ظ

به گزازش پایگاه خبری مهندسبن نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،هیئت مدیره و تنی چند از اعضای خانه مطبوعات یزد روز ۵ شنبه بیست و دوم آذر در برنامه دورهمی خود میزبان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بودند و در گفت و شنود صمیمانه به بازشناسی چالشهای صنعت ساختمان و نقش سازمان نظام مهندسی ساختمان در بهبود شرایط ساخت و ساز پرداختند.

آموزش خبرنگار تخصصی صنعت ساختمان توسط سازمان نظام مهندسی یزد

آموزش خبرنگار تخصصی صنعت ساختمان توسط سازمان نظام مهندسی یزد

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  یزد خبرنگار تخصصی صنعت ساختمان آموزش می ‌دهد.

در این ملاقات ریاست سازمان استان به تفصیل در مورد مباحث مقررات ملی، قانون سازمان نظام مهندسی و کنترل ساختمان، روند ساختمان سازی در استان و نیاز به همگرایی شهرداری، راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان سخن گفت و حاضران نیز پاسخ پرسش های خود را در زمینه‌هایی چون نحوه برخورد با تخلفات ساختمانی، عملکرد ناظرین، دلایل ۲ نقشه ای بودن ساختمانها و نحوه پیشگیری از آن اخذ کردند.مهم ترین محورهای مطرح شده در این جلسه: مطبوعات وظیفه سنگین آشناسازی مردم با حقوق شهروندی در صنعت ساختمان را بر عهده دارند. خانه مطبوعات به فکر معرفی چند خبرنگار تخصصی ساختمان باشد و سازمان حاضر است آموزش آن ها را به عهده بگیرد.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد درصدد است هر ساله روی یکی ۲ محور ضروری برای بهبود در کیفیت ساخت کار کند تا این موارد بخوبی در جامعه جا باز کند.

آموزش خبرنگار تخصصی صنعت ساختمان توسط سازمان نظام مهندسی یزد

ای کاش مردم آن مقدار بودجه داشتند که ساختمان دوم هم میساختند تا با کسب تجربه و آشنایی با حقوق خود انتظاراتشان را از طراح و ناظر و مجری ذی صلاح و شهرداری و نظام مهندسی مطالبه می‌ کردند و خود داوطلبانه پیگیری حقوقشان از دستگاه های دقیق در امور ساخت می ‌شدند.
ما در حال ورود به یک فضای رقابتی جدی هستیم و بنگاههای اقتصادی و تولیدی در صورت کم توجهی به رشد و تحرک و پویایی خود با بی رحمی از بین میروند. باید بدانیم پذیرفتن وضع موجود بنگاه اقتصادی، لیاقت ما را در همان سطح نگه میدارد.

منبع: یزد فردا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی-طراحی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آذر ۹۷
716 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0