پی‌گیری تخلفات انجام شده در تولید محصولات ساختمانی مدیر کل استاندارد قزوین بیان کرد:

پی‌گیری تخلفات انجام شده در تولید محصولات ساختمانی

مدیر کل استاندارد استان قزوین اظهار داشت: منکر این قضیه نیستیم که برخی مصالح ساختمانی ایرادات ومشکلاتی داشته که با تعامل با سازمان نظام مهندسی استان قزوین بسیاری از ایرادات رفع شده است.

کد خبر: 190929002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ مهر ۹۸ - ۳:۲۴ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر کل استاندارد استان قزوین اظهار داشت: منکر این قضیه نیستیم که برخی مصالح ساختمانی ایرادات ومشکلاتی داشته که با تعامل با سازمان نظام مهندسی استان قزوین بسیاری از ایرادات رفع شده است.

پی‌گیری تخلفات انجام شده در تولید محصولات ساختمانی

پی‌گیری تخلفات انجام شده در تولید محصولات ساختمانی

منکر ایراد در مصالح ساختمانی نیستیم/ پی‌گیری  تخلفات انجام شده در تولید محصولات ساختمانی

سیروس صارمی در جلسه خبری با خبرنگاران استان قزوین بمناسبت برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در استان قزوین، مصالح ساختمانی را  از نظر استاندارد از دو منظر قابل اهمیت و پی‌گیری دانست و تصریح کرد: نخست تولید و نظارت بر واحدهای تولید در مورد مصالح ساختمانی است که در استان قزوین و خارج از استان اقدام به تولید میکنند و محصولات این واحدها وارد بازار می‌ شود.

صارمی ادامه داد: بحث دوم، استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد است که در محل ساختمان‌ ها و پروژه ‌هایی که در دست احداث است، مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

وی افزود: در زمینه نظارت بر واحدهای تولیدی مصالح ساختمانی دراستان قزوین، پی‌گیری به نحو احسن در زمینه استانداردسازی این واحدها صورت گرفته و کارشناسان دقت لازم را داشته‌اند.

مدیر کل استاندارد استان قزوین ادامه داد: در جاهایی که در زمینه تولید محصولات ساختمانی نیاز بوده، تذکرات داده شده و تخلفاتی هم که انجام شده و به اداره کل استاندارد استان قزوین گوشزد گردیده پی‌گیری شده و تا نیل محصول به کیفیت لازم  واستانداردسازی لازم سعی و تلاش انجام شده است.

صارمی یاد آور شد: نظارت مستقیم بر واحدهای تولیدی و نظارت بر بازار عرضه محصولات در دستور کار اداره کل استاندارد قزوین قرار دارد و در ایام سال بازرسی‌ هایی از کالاهایی که بدست مصرف‌کننده‌ها رسیده صورت گرفته که نتیجه پی‌گیری و اثر نظارت بر بازار در واحدهای تولیدی خود را نشان داده است.

پی‌گیری تخلفات انجام شده در تولید محصولات ساختمانی

وی گفت: در سال نود و شش استان قزوین در زمینه مصالح ساختمانی و دیگر زمینه ‌ها که محصولات خود را به بازارهای کشور ارجاع داده رتبه اول را کسب کرده و هنوز رتبه‌بندی سال نود و هفت اطلاع‌ داده نشده ولی براساس آمار و بررسی ‌های انجام شده از نظر کنترل و نظارت ‌ها، استان قزوین جایگاه خیلی خوبی داشته است.

این مسئول بیان کرد: منکر این قضیه نیستیم که برخی مصالح ساختمانی ایرادات و مشکلاتی داشته که با تعامل با سازمان نظام مهندسی استان قزوین بسیاری از ایرادات رفع شده است.

مدیر کل استاندارد استان قزوین افزود: استفاده از محصولات استاندارد نقش سازمان نظام مهندسی را نمایان ‌تر می ‌کند و کارشناسان و پیمان‌کاران باید از مصالح ساختمانی استاندارد استفاده کنند.

مدیر کل استاندارد استان قزوین افزود: تولید محصولات ساختمانی در واحدهای تولیدی و استفاده از محصولات استاندارد در اداره کل استاندارد استان قزوین از اهمیت خاصی برخوردار بوده و در این زمینه نظارت‌ های لازم اجرا می‌گردد.

وی با اشاره به حادثه فروریختن مجتمع ساختمانی در سعادت‌آباد تهران در چند سال پیش و بعنوان تلنگری برای مسئولان اظهار داشت: استارت استفاده پیمان‌کاران در صنعت ساختمان از محصولات ساختمانی استاندارد زده شد و بعد از آن الزام استفاده از مصالح ساختمانی برای ساخت و ساز ایجاد گردید.

منبع: ایلنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ مهر ۹۸
494 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0