5 فناوری برتر مهندسی عمران در سال 2018 فناوری مهندسی عمران

۵ فناوری برتر مهندسی عمران در سال ۲۰۱۸

ازدیرباز ، فناوری مهندسی عمران برای ایجاد ساختارهای بهتر پیشرفت کرده است. مهندسان عمران از نوآوری برای بهبود مصالح ساختمانی و روش های ساخت استفاده می کنند. اکنون مهندسان عمران در حال تحقیق در مورد فن آوری برای بهبود ساخت و ساز و برنامه ریزی ساختمان هستند.

کد خبر: 190828006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸ - ۱۰:۵۶ ق.ظ

ازدیرباز ، فناوری مهندسی عمران برای ایجاد ساختارهای بهتر پیشرفت کرده است. مهندسان عمران از نوآوری برای بهبود مصالح ساختمانی و روش های ساخت استفاده می کنند. اکنون مهندسان عمران در حال تحقیق در مورد فن آوری برای بهبود ساخت و ساز و برنامه ریزی ساختمان هستند.

5 فناوری برتر مهندسی عمران در سال 2018

5 فناوری برتر مهندسی عمران در سال ۲۰۱۸

۵ فناوری برتر مهندسی  عمران در سال ۲۰۱۸

مهندسان با آموزش خود در حال احیا کردن محیط ساخته شده هستند. به عنوان مثال ، مهندسان در حال ایجاد فناوری هایی هستند که به ساختمان ها توانایی “بهبودی”را می بخشند. مهندسان همچنین در حال توسعه فناوری هایی هستند که بار محیطی سازه را کاهش می دهند. مهندسان عمران با استفاده از این فناوریهای نوظهور می توانند ساختارهای پایدار و کارآمد تری ایجاد کنند. مدرک مهندسی عمران دانشگاه فنی میشیگان به دانشجویان کمک می کند تا فن آوری های جدید و نوظهور را به دست آورند تا در کارهای مهندسی خود برتر باشند.

منابع آزمون نظام مهندسی عمران اجرا پایه ۳

منابع آزمون نظام مهندسی عمران پایه ۳

بتن خود ترمیم شونده

یکی از بزرگترین مشکلات سازه های بتنی و پیاده روها ترک ها است. بنابراین ، یک محقق در هلند بتنی ایجاد کرد که از باکتری ها برای بهبودی خود استفاده می کند. بتن با فعال شدن باکتری ها بهبود مییابد و شروع به تکثیر می کند. این فناوری مهندسی ساختمانهایی را ایجاد می کند که دیگر نیازی به تعمیر و نگهداری گران ندارند. بتن خود ترمیم شونده همچنیناز ساختمان در برابر ریزش و سقوط با افزایش استحکام جلوگیری می کند. اینها شامل مصالحی مانند بتن خود ترمیمشونده ، بتن آرمه ، مصالح بنایی ، الوار و فولاد است.

استفاده از واقعیت افزوده و مجازی

واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) اکنون در زمینه مهندسی استفاده می شوند. AR و VR برای تحلیل ساختارهای پیشنهادی قبل از شروع ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند. AR برای پیش بینی اینکه چگونه یک ساختمان در یک سایت به نظر می رسد ، مورد استفاده قرار می گیرد ، در حالی که آن قطعه زمین هنوز خاکی بیشنیست. تکنسین های مهندسی عمران از VR برای تجزیه و تحلیل قرار دادن ساختمان و تاسیسات استفاده می کنند. این فناوری ها در تجسم کارهای ساختاری و عمرانی کمک می کنند.

ساختارها و مدلهای چاپ سه بعدی

چاپگرهای سه بعدی اکنون بخشی جدایی ناپذیر از کار مهندسی عمران هستند. چاپ سه بعدی اغلب برای ایجاد مدل هایی برای طرح های اولیه اعمال می شود. مهندسان از مدل های چاپی سه بعدی برای کمک به ایجاد شکاف بین طراحی بصری و برنامه ریزی ساخت استفاده می کنند.

این فناوری مهندسی عمران همچنین برای چاپ خانه ها استفاده می شود. چاپ خانه های سه بعدی ساخت و ساز را سرعت می بخشد ، اشتباهات ساخت را کاهش می دهد و پایدارتر است. به جای ماه ها ، مدت زمان ساخت برای خانه های کوچک به چند هفته کوتاه می شود. مدرک پیشرفته مهندسیعمران ساختارهای بتنی و مصالحی مانند این را کشف می کند. این فناوری ها به انقلابی در تعریف جامعه از ساخت و سازهای ارزان قیمت و دقیق کمک می کنند.

۵ فناوری برتر مهندسی عمران در سال ۲۰۱۸

استفاده از جاده های کینتیکی و معابر

امروزه مشاغل فن آوری مهندسی و تحقیقات بسیار متمرکز بر تولید جایگزین انرژی هستند. یک منبع انرژی ، انرژی جنبشی عابران پیاده و رانندگی با اتومبیل است. مهندسان عمران اخیراً نحوه جمع آوری این انرژی برای استفاده را فهمیدند. روش های فناوری پیشرفته با استفاده از ابزارهای القایی و ذخیره سازی ، انرژی حاصل از ترمز وسایل نقلیه و قدم زدن را در مناطق پر ترافیک جمع می کنند. انرژی جمع آوری شده برق را ایجاد می کند که چراغ های خیابانی و شبکه برق محلی از این برق استفاده می کند.

صیقل ساختمان با استفاده از پانل های خورشیدی PV

با توجه اختراع آن ها در دهه ۵۰ ، پانل های خورشیدیPV قبلاً به سطح جدیدی رسیده اند. اکنون ، به جای قرار دادن پانل های خورشیدی در بالای پشت بام ها ، پانل های خورشیدی در دیواره های ساختمان مانند پوست ساخته شده اند.اکنون دیوارها و سقف هاییک ساختمان می توانند انرژی و انرژی را ذخیره کنند. این فناوری برای ایجاد اولین ساختمانهایانرژی خالص صفر در حال آزمایش است.

مدرک فناوری مهندسی به مهندسان کمک می کند تا از این فن آوری های نوظهور استفاده کنند. مدرک مهندسی عمران دانشگاه میشیگان مهندسی نوآورانه ای را ایجاد می کند و همچنان به بهبود محیط داخلی ما می پردازد.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ شهریور ۹۸
848 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0