گرامیداشت روز مهندس، در مدیریت استان آذربایجان شرقی بزرگداشت روز مهندس

گرامیداشت روز مهندس، در مدیریت استان آذربایجان شرقی

بمناسبت سالروز بزرگداشت روز مهندس، طی اقدامی بصورت هم‌زمان با حضور در نظام مهندسیهای ساختمان، کشاورزی و منابع طبیعی و معدن در تبریز و شهرستان های استان، از مهندسین استان قدردانی شد.

کد خبر: 971209001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ اسفند ۹۷ - ۱۰:۱۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مراجع اخبار نظام مهندسی کشور،بمناسبت سالروز بزرگداشت روز مهندس، طی اقدامی بصورت هم‌زمان با حضور در نظام مهندسیهای ساختمان، کشاورزی و منابع طبیعی و معدن در تبریز و شهرستان های استان، از مهندسین استان قدردانی شد.

گرامیداشت روز مهندس، در مدیریت استان آذربایجان شرقی

گرامیداشت روز مهندس، در مدیریت استان آذربایجان شرقی

گرامیداشت روز مهندس، در  مدیریت استان آذربایجان شرقی

در این راستا با تهیه بنر تبریک، روسای شعب در شهرستان های استان به نظام مهندسیها مراجعه کرده و روز مهندس را به جامعه مهندسین هر یک از شهرستان های استان تبریک گفتند و خواستار تعامل هر چه بیش تر نظام مهندسیها با بانک مسکن شدند.
هم‌چنین کارشناس روابط عمومی مدیریت شعب استان بهمراه هیآتی در آیین هایی که در سطح شهر تبریز توسط نظام مهندسیهای کشاورزی و منابع طبیعی و ساختمان برگزار گردیده بود حضور پیدا کرد و با انجام مصاحبه و تشکیل جلسه با مسوولین سازمان نظام مهندسی، مراتب تبریک مدیر شعب بانک مسکن استان آذربایجان شرقی را به ایشان اعلام کرد.
شهرام شفیعی، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی طی مصاحبه با کارشناس روابط عمومی استان بیان کرد: بانک مسکن تنها بانکی است که در گردهمایی مهندسین کشاورزی حضور یافته لذا این حضور نشانه پویایی بانک مسکن است بنابراین از مسوولین بانک مسکن در استان تشکر و قدردانی کرد.
شفیعی ادامه داد: شرکت تعاونی مسکن مهندسین کشاورزی قبلا از خدمات بانک مسکن در شهر جدید سهند و شهرک باغمیشه تبریز بهره مند شده است که امیدوار هستم در آینده با تعاملات فی مابین بتوانیم راه‌های روبه رشد خوبی را در زمینه تامین مسکن جامعه مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی برداریم.

گرامیداشت روز مهندس، در مدیریت استان آذربایجان شرقی

شاهرخ محرم زاده، مدیر اجرایی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نیز طی اظهاراتی، روز مهندس را به جامعه مهندسین کشور و استان تبریک گفت و از تلاش بانک مسکن در راستای پاسداشت این روز تشکر و قدردانی کرد و گفت: بانک مسکن بانکی است که در زمینه ساخت و ساز مسکن، همواره خدمات مالی متنوعی را به مردم ارایه داده است و بنظر میرسد باید رابطه تنگاتنگی با سازمان نظام مهندسی ساختمان داشته باشد تا با همکاری هم دیگر بتوانیم مسکن امن و مناسبی را برای هموطنان عزیزمان محیا سازیم.
قابل ذکر است بمناسبت بزرگداشت روز مهندس، از مهندسان شرکت اندیشه گستر فردا و مهندسین دایره سیستم‌ها و دایره فنی و ارزیابی مدیریت شعب استان نیز تقدیر گردید.

منبع: هیبنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی مکانیک pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۹۷
599 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0