گره خوردن نیازهای مردم به اعتلای مهندسی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی در جشن بزرگ روز مهندسی اظهار داشت:

گره خوردن نیازهای مردم به اعتلای مهندسی

 ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی با بیان این مطلب در جشن بزرگ روز مهندسی که برای پاسداشت روز مهندس برگزار گردیده بود، بیان کرد: مهندسان مسائل و مشکلات را بهتر شناسایی و تحلیل کرده و با تبدیل مسائل به فرمول از آن برای حل مسائل استفاده میکنند.

کد خبر: 961213020 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶ - ۵:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی با بیان این مطلب در جشن بزرگ روز مهندسی که برای پاسداشت روز مهندس برگزار گردیده بود، بیان کرد: مهندسان مسائل و مشکلات را بهتر شناسایی و تحلیل کرده و با تبدیل مسائل به فرمول از آن برای حل مسائل استفاده میکنند.

گره خوردن نیازهای مردم به اعتلای مهندسی

گره خوردن نیازهای مردم به اعتلای مهندسی

گره خوردن نیازهای مردم  به اعتلای مهندسی

«علی اکبر رمضانی» ذهن مهندسان را ذهنی تحلیل گر ذکر کرد و گفت: بدنبال شناسایی و برنامه ریزی برای نیازهای مهندسان هستیم، برنامه هایی برای اعتلای قدم های مهندسی گرداوری شده است چرا که نیازهای مردم به ارتقاء و اعتلای مهندسی گره خورده است.
رمضانی با اشاره به اینکه حدود چهار هزار مهندس عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هستند و خدماتی را به مردم ارائه میدهند بنابراین باید بازخورد این خدمات را نیز از مردم دریافت کنند، خاطر نشان ساخت: زلزله اردی بهشت امسال آزمونی برای مهندسان استان بود و خوشبختانه جامعه مهندسان در بخش سازه ای عملکرد خیلی خوبی را ارائه دادند به نحویکه در این زلزله خسارت سازه ای گزارش نشد.
وی با عنوان اینکه زمین لرزه اردی بهشت سبب ارتقاء خدمات مهندسان شد، عنوان کرد: عوائد این ارتقاء در آینده نصیب شهروندان استان خواهد شد.
رمضانی، در بخش دیگری از اظهارات خود با عنوان اینکه امروزه صنعت ساختمان دارای پیچیدگیهای زیادی است، یاد اور شد: نگاه به ساختمان بعنوان یک نقشه خام و یک چهار دیواری نگاهی اشتباه است زیرا نیازهای زندگی فعلی با نیازهای گذشته که ساختمان را اسکلت و دیوار میدانستند متفاوت است.
این مقام مسئول با عنوان اینکه پیچیدگیهای ساخت متناسب با نیازهای زندگی رشد کرده است، اضافه کرد: انتظار مردم فراتر از انتظارات چند دهه گذشته است، بنابراین مهندسان باید به، بروز رسانی دانش وبازخورد عملکرد در جامعه توجه بیشتری داشته باشند و بتوانند نیازهای به حق مردم را در قالب طرح های بالادستی در شهر اجرایی کنند.

گره خوردن نیازهای مردم به اعتلای مهندسی

عالی ترین مقام نظارتی برساخت بنا در استان افزود: پنجم اسفند در تقویم کشور بعنوان روز مهندسی ثبت شده است و هر سال سازمان نظام مهندسی برای بزرگداشت مقام مهندس به برگزاری جشنی برای روز مهندسی اقدام میکند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی تاسیسات برقی

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اسفند ۹۶
734 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0