تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی، تسهیلات در حوزه صدور پروانه و هم در حوزه نظام مهندسی تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی، تسهیلات در حوزه صدور پروانه و هم در حوزه نظام مهندسی

تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی، تسهیلات در حوزه صدور پروانه و هم در حوزه نظام مهندسی

تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی، تسهیلات در حوزه صدور پروانه و هم در حوزه نظام مهندسی ، از مهم‌ترین خدمات در راستای بازسازی بافت‌ های فرسوده شهری است

کد خبر: 011008006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۸ دی ۰۱ - ۵:۲۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی، تسهیلات در حوزه صدور پروانه و هم در حوزه نظام مهندسی ، از مهم‌ترین خدمات در راستای بازسازی بافت‌ های فرسوده شهری است

تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی، تسهیلات در حوزه صدور پروانه و هم در حوزه نظام مهندسی

تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی، تسهیلات در حوزه صدور پروانه و هم در حوزه نظام مهندسی
اعطای تسهیلات بهسازی و نوسازی منازل بافت فرسوده یزد
مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد بیان کرد: تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی، تسهیلات در حوزه صدور پروانه و هم در حوزه نظام مهندسی از مهم‌ترین خدمات در راستای بازسازی بافت‌ های فرسوده شهری است.
ملک زاده به مناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی در جمع اصحاب رسانه استان یزد اظهار داشت: یکی از مباحث مهم هنگام وقوع حوادث طبیعی ارتقای ایمنی جامعه است.
وی گفت: در زمینه بازسازی بافت فرسوده اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، تسهیلات خوبی در اختیار افراد واجد شرایط قرار می‌ دهد.
ملک زاده ادامه داد: در مرکز استان یزد مبلغ سیصد و پنجاه میلیون تومان تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد که مبلغ صد و پنجاه میلیون تومان آن بدون کارمزد و مبلغ دویست میلیون تومان آن با کارمزد بانکی و بازپرداخت دوازده ساله خواهد بود.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: هم‌چنین تسهیلاتی در حوزه صدور پروانه و هم در حوزه نظام مهندسی پیش بینی شده است که بافت فرسوده و ناکارآمد شهری ایمن شود.
وی ادامه داد: در این هفته بحث اطلاع رسانی‌ ها، برگزاری دوره‌ های آموزشی و مانور‌ها را در دستور کار داریم که دستگاه‌ ها و فرمانداری‌ ها در حال پی‌گیری‌ هستند.
ملک زاده تصریح کرد: هم‌چنین به مناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی همایش دوچرخه سواری صبح روز پنج شنبه از میدان آزادی به سمت استانداری ساعت ۶ صبح برگزار می‌ گردد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ دی ۰۱
158 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0