این ‌گونه ترور شخصیت‌ ها میزان واقعی تقید شما به اخلاق حرفه‌ای سید مهدی هاشمی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت:

این ‌گونه ترور شخصیت‌ ها میزان واقعی تقید شما به اخلاق حرفه‌ای را نشان می ‌دهد

سید مهدی هاشمی در واکنش به ادعای وزیر راه و شهرسازی مبنی بر جعلی بودن مدرک تحصیلی وی نوشت: بدیهی است این گونه ترورهای شخصیت در آستانه انتخابات نظام مهندسی، نشان از میزان تقیدتان به «اخلاق حرفه ای» است.

کد خبر: 970708018 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مهر ۹۷ - ۱۲:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سید مهدی هاشمی در واکنش به ادعای وزیر راه و شهرسازی مبنی بر جعلی بودن مدرک تحصیلی وی نوشت: بدیهی است این گونه ترورهای شخصیت در آستانه انتخابات نظام مهندسی، نشان از میزان تقیدتان به «اخلاق حرفه ای» است.

این ‌گونه ترور شخصیت‌ ها میزان واقعی تقید شما به اخلاق حرفه‌ای

این ‌گونه ترور شخصیت‌ ها میزان واقعی تقید شما به اخلاق حرفه‌ای

این ‌گونه ترور شخصیت‌ ها میزان واقعی تقید  شما به اخلاق حرفه‌ای را نشان می ‌دهد

وی در واکنش به ادعای وزیر راه و شهرسازی مبنی بر جعلی بودن مدرک تحصیلی مهندسی عمران وی در آستانه انتخابات نظام مهندسی، پاسخی را خطاب به وی منتشر کرد. در پاسخ هاشمی آمده است:
بسمه تعالی
جناب وزیر راه و شهرسازی
بازگشت به نشر اکاذیب جنابعالی طی نامه شماره ۸۸۰۸۱/۱۰۰/۰۲ مورخ ۹۷/۷/۷ به آگاهی می رساند؛ باافتخار، اینجانب دانش آموخته “پیوسته کارشناسی ارشد “مهندسی معماری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی می باشم و مدتها است که از رساله” دکتری” عمران خود دفاع کرده ام. از مقتضیات وزیری سیاسی که بر مسند فنی فعلا تکیه داده است همان به که اساسا” فرضیات غلطی که به توشیح تان رساندند، پاسخ ندهم. بدیهی است این گونه ترورهای شخصیت در آستانه انتخابات نظام مهندسی، نشان از میزان تقیدتان به “اخلاق حرفه ای” است. لکن خدشه به عمل آمده به مدیریتهای علمی کشور و توهین و… بدون پیگیری قانونی نخواهد ماند.

این ‌گونه ترور شخصیت‌ ها میزان واقعی تقید شما به اخلاق حرفه‌ای

دکتر سیدمهدی هاشمی
۷/مهرماه/۱۳۹۷

منبع : خبرگزاری فارس

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مهر ۹۷
745 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0