سی و پنج نفر نامزد انتخابات نظام مهندسی کشاورزی قزوین شدند ریاست نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قزوین

سی و پنج نفر نامزد انتخابات نظام مهندسی کشاورزی قزوین شدند

ریاست نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قزوین بیان کرد: سی و پنج نفر برای شرکت در انتخابات هیات مدیره این مجموعه ثبت نام کردند.

کد خبر: 970302013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ خرداد ۹۷ - ۳:۳۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  نرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قزوین بیان کرد: سی و پنج نفر برای شرکت در انتخابات هیات مدیره این مجموعه ثبت نام کردند.

سی و پنج نفر نامزد انتخابات نظام مهندسی کشاورزی قزوین شدند

سی و پنج نفر نامزد انتخابات نظام مهندسی کشاورزی قزوین شدند

سی و پنج نفر نامزد انتخابات نظام مهندسی کشاورزی  قزوین شدند

حمید نوری نیا گفت: اسامی نامزدهای نهایی پس از تعیین صلاحیت آنها منتشر خواهد شد و کار تبلیغات این افراد از بیست و چهارم تا سی و یکم خرداد ماه جاری انجام میشود.
نوری نیا اظهار داشت: انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی کشاورزی استان همزمان با سراسر کشور اول تیرماه انجام میشود.
وی با عنوان این که نظام مهندسی کشاورزی قزوین دارای سه هزار و چهارصد نفر عضو است، ادامه داد: آن دسته از اعضا که کارتهای عضویت خود را تمدید کرده اند مجاز به شرکت در انتخابات عنوان شده هستند.
ریاست نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قزوین افزود: از بین نامزدها ۷ تن از منتخبان به عضویت هیات مدیره نظام مهندسی کشاورزی استان در می آیند و ۴ تن نیز شامل دو نفر بعنوان نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، ۱ نفر نماینده اداره کل حفاظت محیط زیست و یک نفر نماینده وزارت علوم از دانشگاه بین المللی امام خمینی (رحمه الله) به شکل انتصابی به ترکیب اعضای هیات مدیره افزوده می شوند.

سی و پنج نفر نامزد انتخابات نظام مهندسی کشاورزی قزوین شدند

وی مطرح کرد: تشکیلات نظام مهندسی کشاورزی استان قزوین از سال هشتاد و دو راه اندازی شد و از آن زمان تا به حال ۴ دوره هیات مدیره داشته ایم.
نوذی نیا، نظام مهندسی کشاورزی را تشکیلاتی از بخش خصوصی که به یاری سازمان جهاد کشاورزی آمده و به نوعی بازوی دولت است دانست و گفت: صدور پروانه های بهره برداری در بخشهای مختلف پس از کارشناسی و هم چنین ارایه خدمات آموزشی و رفاهی به اعضا از مهمترین فعالیتهای ما بشمار میرود.
نظام مهندسی کشاورزی استان قزوین دارای ۳ هزار و چهارصد عضو شامل کارشناس، کارشناس ارشد و دکترای کشاورزی در بیست و هفت گرایش است.

منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ خرداد ۹۷
1018 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0