سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه مهندسان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می گردد؛

سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه مهندسان

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در نظر دارد با همکاری سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان مازندران بمناسبت هفته دفاع مقدس، مسابقات قرآنی ویژه مهندسان عضو سازمان را در رشته های مختلف ویژه برادران و خواهران برگزار کند.

کد خبر: 190902007 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸ - ۴:۰۴ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل  از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در نظر دارد با همکاری سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان مازندران بمناسبت هفته دفاع مقدس، مسابقات قرآنی ویژه مهندسان عضو سازمان را در رشته های مختلف ویژه برادران و خواهران برگزار کند.

سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه مهندسان

سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه مهندسان

سومین دوره مسابقات  قرآن کریم ویژه مهندسان

در راستای ترویج و فرهنگ قرآنی در جامعه مهندسان، سومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران برگزار می گردد.

این دوره از مسابقات روز پنج شنبه ۴ مهر ماه ویژه برادران و خواهران عضو سازمان در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل با حضور کادر داوری مجرب برگزار خواهد شد و از نفرات برتر در رشته های مذکور و در دو بخش خواهران و برادران تقدیر به عمل خواهد آمد.

ثبت نام جهت شرکت در این مسابقات از تاریخ دوازدهم الی بیست و سوم شهریور سال جاری انجام میگیرد و علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقات میتوانند با مراجعه به سایت سازمان جهت ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است علاقه مندان میتوانند فقط در یکی از رشته های حفظ، قرائت و ترتیل شرکت کنند.

مسابقه مفاهیم از طریق سایت سازمان انجام خواهد شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ شهریور ۹۸
449 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0