سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای

سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۶

سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها، بهمن ۹۶ برگزار می شود.

کد خبر: 960521007 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ مرداد ۹۶ - ۸:۱۷ ق.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، سطح برگزاری: ملی و بین المللی  سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای

اطلاعات برگزاری همایش

سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای

سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای

سومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی بازی‌های رایانه‌ای

برگزار کننده: دانشگاه اصفهان ، بنیاد ملی بازی های رایانه ای

مکان برگزاري: اصفهان –  دانشگاه اصفهان

امکان ارسال مقاله: بله

حوزه های تحت پوشش:   علوم اجتماعی، روانشناسی  •  کامپیوتر، IT

تاریخ های مهم

تاريخ برگزاري: ۲۵ الی ۲۷ بهمن ۱۳۹۶

آخرين مهلت ارسال اصل مقالات: ۳۰ آذر ۹۶

اعلام نتایج داوری اصل مقالات:  ۱ بهمن ۹۶

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۰ بهمن ۹۶

اطلاعات تماس

دبیر علمی کنفرانس: دکتر سید امیر حسن منجمی ، دکتر امیر قمرانی ، مهندس حمید صادقیان

تلفن تماس با دبيرخانه: ۳۷۹۳۲۱۲۷-۰۳۱

وب سايت همايش: cgco2018.ui.ac.ir

ایمیل: cgco2018@res.ui.ac.ir

کانال تلگرام: cgco2018@

 

محورهای همایش
  • تحلیل‌های روانشناختی
  • درمان و ارتقاء سلامت روانی
  • سواد رسانه‌ای
  • مدل‌سازی احساس و هیجان
  • پدافند غیرعامل، مدیریت بحران، قدرت نرم
  • ملاحظات حقوقی
  • مالکیت فکری و کپی‌رایت
  • رویکرد فلسفی بازی‌های رایانه‌ای

 

  • شیوه‌های جذب مخاطب، بازاریابی و تبلیغات
  • نقش صنعت بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌ی تجارت، اقتصاد و کارآفرینی
  • مدل‌سازی فرایند توسعه‌
  • مدل کسب و کار و درآمدزایی
  • مدیریت پروژه‌های بازی‌سازی

 

  • فناوری‌های مطرح در تولید و توسعه‌ بازی‌های آنلاین
  • رویکردهای هوش محاسباتی
  • نقش داده کاوی و مدلسازی رفتار کاربر
  • تولید محتوای رویه‌ای (PCG) و دشواری پویا
  • بازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر شبیه‌سازی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی
  • واسط کاربری و تجربه‌ی کاربری

 

  • تحلیل زیبایی‌شناختی و هنری
  • اصول هنری در طراحی و شخصیت‌پردازی
  • بهینه‌سازی در تلفیق هنر و تکنیک
  • روایت و بازی‌نامه‌نویسی

 

  • بازی‌های جدّی (Serious Games)
  • بازی‌نمایی (Gamification)
  • بررسی نقش بازی‌های رایانه‌ای و ارائه‌ی ایده‌های جدید در حوزه‌های:
    • خانواده
    • درمان و ارتقاء سلامت جسمی و روحی
    • فرهنگ، تاریخ و ادبیات
    • آموزش و یادگیری
    • تبلیغات
    • هویت‌یابی و فرهنگ‌سازی
    • فقه و اخلاق
    • توسعه‌ی صنعت گردشگری
    • درمان اختلالات جسمی
    • توانبخشی شناختی
    • ترویج ارزش‌های دفاع مقدس
    • ترویج آموزه‌های مذهبی و قرآنی
  • و کلیه‌ی محورهای مرتبط با ابعاد فنّی و اجتماعی بازی‌های رایانه‌ای

 

منبع: کنفرانس یاب

 

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ مرداد ۹۶
1101 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0