سومین همایش بین المللی

سومین همایش بین المللی مهندسی سازه برگزار می شود

سومین همایش بین المللی مهندسی سازه با حضور دانشگاهیان و با مشارکت انجمن ها و موسسات حرفه ای و سازمان های نظام مهندسی و نیز شرکت های ساختمانی و فعالان حوزه مهندسی سازه کشور در تهران برگزار می شود.

کد خبر: 8256 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵ - ۲:۳۴ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،غلامرضا هوائی رییس انجمن مهندسی سازه ایران با اعلام این خبر گفت: این انجمن در راستای توسعه و تبادل نظر علمی و ارائه آخرین یافته های حرفه ای،علمی و پژوهشی دانش مهندسی سازه و علوم وابسته “سومین همایش بین المللی مهندسی سازه” را برگزار می کند.سومین همایش بین المللی مهندسی سازه

سومین همایش بین المللی مهندسی سازه

سومین همایش بین المللی مهندسی سازه

سومین همایش بین المللی مهندسی سازه

هوائی افزود: علاوه بر بهره مندی از سخنرانی های علمی و حرفه ای، چالش های رو در روی حوزه مهندسی سازه ایران و پیشرفت ها و مقالات و آخرین یافته های علمی و حرفه ای مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
مشاور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ادامه داد: در این همایش سازه های برتر کشور از حیث طراحی و اجرا نیز معرفی شده و از مجریان و طراحان آنها تقدیر به عمل خواهد آمد.


او هم چنین اعلام کرد حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته مهندسی عمران برای حضور در این همایش و استفاده از پنل های تخصصی و آموزشی با ارائه کارت دانشجویی رایگان است.
سومین همایش بین المللی مهندسی سازه با حضور دانشگاهیان و با مشارکت انجمن ها و موسسات حرفه ای و سازمان های نظام مهندسی و نیز شرکت های ساختمانی و فعالان حوزه مهندسی سازه کشور روزهای اول و دوم اسفندماه و در آستانه روز ملی مهندسی در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

منبع: ایسکا نیوز

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ بهمن ۹۵
1113 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0