نشست هم اندیشی گروه های تخصصی مهندسان مکانیک در مشهد نشست هم ‌اندیشی

نشست هم اندیشی گروه های تخصصی مهندسان مکانیک در مشهد

نشست هم ‌اندیشی گروه‌ های تخصصی مهندسین مکانیک کل کشور در شهر مشهد برگزار شد

کد خبر: 960815005 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ آبان ۹۶ - ۸:۲۸ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان ایلام، نشست هم ‌اندیشی گروه‌ های تخصصی مهندسین مکانیک کل کشور در شهر مشهد برگزار شد.نشست هم اندیشی گروه های تخصصی مهندسان مکانیک در مشهد

نشست هم اندیشی گروه های تخصصی مهندسان مکانیک در مشهد

نشست هم اندیشی گروه های تخصصی مهندسان مکانیک در مشهد

نشست هم اندیشی گروه های تخصصی مهندسان  مکانیک در مشهد

نشست هم ‌اندیشی گروه‌ های تخصصی مهندسین مکانیک کل کشور دهم و یازدهم آبان ماه امسال در شهر مشهد برگزار شد. در این جلسه که با حضور عضوهای گروه تخصصی مکانیک شورای مرکزی، اعضای هیئت رئیسه گروه های تخصصی مکانیک استان ‌ها، اعضای مکانیک هیئت مدیره استان ها و مهندس احمدرضا طاهری اصل عضو هیئت رئیسه شورای مرکزی برگزار شد.
در آغاز نشست، مصطفوی ریاست گروه تخصصی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور مشکلات و معضلات در زمینه مهندسی تاسیسات مکانیک را ارائه کرد و هم چنین علت برگزاری این جلسه ها را بیان کرد و اشاره نمود متاسفانه در جلسه قبلی که در استان قم برگزار شد هفده بند مصوب گردید که اکثر بندهای فوق اجرایی نشده است که امیدوار هستیم در ادامه شورای مرکزی و وزارت راه و شهرسازی این نقطه نظرات را دریافت و اجرایی کنند.
وی هم چنین گفت: نیاز است که این گونه جلسه ‌ها ادامه یابد.
در ادامه طاهری اصل عضو هیات رئیسه شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور به بحث تصویب آیین نامه اجرایی بهینه سازی مصرف انرژی که در مهر ماه در هیات دولت تصویب گردیده است، اشاره کرد و افزود: بر اساس آیین‌ نامه فوق ۳ ماه فرصت است تا نسبت به بازنگری مباحث مقررات ملی ساختمان در جهت ممیزی انرژی ساختمان ها، تعبیه سامانه های کنترلی ساختمان و ارزیابی و رتبه ‌بندی ساختمان ‌ها اقدام گردد.

نشست هم اندیشی گروه های تخصصی مهندسان مکانیک در مشهد


هم چنین طاهری به بحث معاینه فنی موتورخانه ها و همکاری با وزارت نفت در این مورد اشاره کرد و ادامه داد: باید در راستای اجرایی شدن مبحث بیست و دو و نوزده اقدامات تخصصی و جدی انجام دهیم و هم چنین در مورد آموزش اعضا ضمن فعالیت حرفه ای نیز اقدام کنیم. در ادامه هر یک از اعضاء مکانیک هیئت مدیره استان ها و عضوهای هیئت رئیسه گروههای تخصصی مکانیک استانها نقطه نظرات خود را ارائه کردند و مقرر گردید جهت ایجاد وحدت رویه کلیه استانها تفاهم نامه ها، دستورالعملها، کتابها و مواردی را که در حوزه مهندسی تاسیسات مکانیک گرداوری کرده اند، به شورای مرکزی بفرستند.
در مورد آیین نامه اجرایی بهینه سازی مصرف انرژی نیز تمامی پیشنهادات در مورد بازنگری مباحث مقررات ملی ساختمان را ارائه و در باره هر یک از مباحث مطرح شده گروه تخصصی شورای مرکزی جمع بندی پایانی را انجام دهد.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی زنجان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ آبان ۹۶
1014 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0