با ساماندهي حوزه انفورماتيك خدمات به مردم افزایش مي يابد معاون عمرانی استانداری اردبیل

۱۰ هزار مهندس در استان اردبیل وجود دارد

معاون عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه ما در استان اردبیل 10 هزار مهندس توانمند و عضو نظام مهندسی داریم، گفت: با ایجاد فرصت‌های اشتغال برای مهندسان می توان در عمران و آبادانی این استان سهم خود را ایفا کنند.

کد خبر: 960507101 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ اسفند ۹۵ - ۴:۵۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: حادثه پلاسکو تلنگری بود تا ما به فکر احیا و بهسازی و بازسازی بناهای فرسوده به ویژه مراکز تجاری، خدماتی و عمومی شهرمان باشیم.۱۰ هزار مهندس در استان اردبیل وجود دارد

10 هزار مهندس در استان اردبیل وجود دارد

10 هزار مهندس در استان اردبیل وجود دارد

۱۰ هزار مهندس در استان اردبیل وجود دارد

جعفر فهیمی با بیان این مطلب گفت: این بسیار ارزشمند است که ما در استان اردبیل ۱۰ هزار مهندس توانمند و عضو نظام مهندسی داشته باشیم که با ایجاد فرصت‌های اشتغال بتوانند در عمران و آبادانی این استان سهم خود را ایفا کنند.

وی با طرح این سوال که چه تعداد از صاحبان و استفاده کنندگان ساختمان‌ها از نقشه و کیفیت بنای خود راضی هستند، تصریح کرد: ما باید نیاز و سلیقه و خواسته مردم را به عنوان ذینفعان واقعی در نظر بگیریم و به این فکر باشیم تا بهترین تکریم را در رجوع مردم به نظام مهندسی انجام دهیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه باید تجربه، علم و سوال برای یک عالم و فرد فرهیخته در کنار هم باشد، اضافه کرد: قاعده و قواره عالم هستی بر مبنای یک مهندسی دقیق در نظر گرفته شده است.

فهیمی با بیان اینکه حادثه پلاسکو در تهران تلنگری است برای ما تا کیفیت و استاندارد ساخت و ساز خود را ارتقاء دهیم، گفت: ما در معاونت عمرانی و کمیسیون‌های تخصصی که تشکیل می‌دهیم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم به این قابلیت در استان اردبیل کمک کنیم تا در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه تلفات و آسیب ها به حداقل برسد.

وی به اهمیت پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: پدافند غیرعامل تنها به این معنا نیست که در ساختما‌ن‌ها راه فراری را تعبیه کنیم بلکه هدف از آن راه استمرار حیات و بقاست.

وی در ادامه سخنان خود الزامی بودن رعایت مولفه‌های پدافند غیرعامل را در ساخت و سازها و تمایز شکل کالبدی شهر یادآور شد و گفت: آنچه که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد ورود نظام مهندسی در اجرا و رعایت الزامات پدافند غیرعامل است که می‌تواند ایمنی و سلامت را برای ما به ارمغان آورد.

منبع: ساوالان خبر

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۵
1053 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0