کارگروه هیئت 4 نفره استان قزوین برگزار گردید ریاست اداره نظام‌ مهندسی

کارگروه هیئت ۴ نفره استان قزوین برگزار گردید

ریاست اداره نظام‌ مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از برگزاری نشست کارگروه هیئت 4 نفره استان قزوین با حضور عضوهای این کارگروه در محل اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد.

کد خبر: 960824011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶ - ۹:۲۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست اداره نظام‌ مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از برگزاری نشست کارگروه هیئت ۴ نفره استان قزوین با حضور عضوهای این کارگروه در محل اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد.کارگروه هیئت ۴ نفره استان قزوین برگزار گردید

کارگروه هیئت 4 نفره استان قزوین برگزار گردید

کارگروه هیئت ۴ نفره استان قزوین برگزار گردید

کارگروه هیئت ۴ نفره استان قزوین  برگزار گردید

حامد عبدالرزاقی بیان کرد: در شروع این نشست کمیته سازه کارگروه، راهکارهای پیش گیری از جلسه احتمالی ساختمان‌ ها در بافت‌ های قدیمی را مورد بررسی قرار دادند.
وی ادامه داد: در این نشست موضوع صدور شناسنامه فنی و ملکی ساختمان توسط سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان و هم چنین اعمال ضریب کاهش متراژ در ظرفیت پروانه اشتغال بکار مهندسین هم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
عبدالرزاقی گفت: هم چنین موضوع بررسی کاهش دستمزد ناظران در پروژه‌ های واقع در نواحی منفصل شهری طی مکاتبات صورت گرفته با معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

کارگروه هیئت ۴ نفره استان قزوین برگزار گردید


وی افزود: این اداره کل در مورد دیگر دستور کارهای این نشست اظهار کرد: شرایط دریافت صلاحیت بازرسی نگه داری ساختمان بر اساس مبحث بیست و دو مقررات ملی ساختمان و هم چنین مکاتبات صورت گرفته با معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در این مورد از جمله مباحث مورد طرح در کارگروه هیئت ۴ نفره استان می ‌باشد.
رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان در خاتمه افزود: طریقه استفاده از سیستم‌ های خودکار قطع گاز طبیعی در ساختمان‌ ها نیز از دیگر دستور کارهای مورد بررسی در این نشست بود.
منبع : مازندشورا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آبان ۹۶
986 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0